Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
En in 2020 werden we verwend wat het weer betreft. Ik herinner me de eerste lockdown nog heel goed. Fietsen was één van de weinige dingen die nog mochten, en dat was er aan te merken.
Voor volgende week ziet het er naar uit, dat het een relatief windstille periode zal worden.
Voor volgende week ziet het er naar uit, dat het een relatief windstille periode zal worden.
Vandaag ,3gr mistig dus nat wederom.Maar ga toch maar even buiten spelen.Aankleden,fiets schoonmaken daar hik ik dan het meeste tegenaan.
Uiteindelijk heerlijk gereden met in het achterhoofd gedacht aan de podcast van Cycloworld waarin motivatie werd besproken.
Uiteindelijk heerlijk gereden met in het achterhoofd gedacht aan de podcast van Cycloworld waarin motivatie werd besproken.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
grappig, dat gevoel heb ik ook. Noordoost is het ergst dan kom ik bijna niet vooruit lijkt het welwasbeer2006 schreef: ↑13 jan 2022 09:17Ik ook vooral maart tm mei. Terwijl dat er vroeger echt niet vaak was.
daarom bleef het ook zo niet lekker in die maanden.
Ik heb ook altijd het idee dat ik minder hard ga met noordewind.......... nu heeft dat dan misschien weer met de tempratuur te maken.
- ophetkantje
- Forum-lid
Vooral die natte, vieze weg ben ik echt helemaal klaar mee. ik wel gewoon een droge weg!
Ach, ik zeg ook maar wat
Amenophetkantje schreef: ↑14 jan 2022 11:00 Vooral die natte, vieze weg ben ik echt helemaal klaar mee. ik wel gewoon een droge weg!
Fiets poetsen is totaal zinloos op dit moment.....beetje de ketting draaiend houden is alles
Pijn is fijn, toch?
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gisteren weerbericht: vrijdag een groot deel van de dag zonnig
Realiteit: zit weer hele dag potdicht
Realiteit: zit weer hele dag potdicht
Less is bore
Ik liever ook, zeker na mijn uitglijer afgelopen dinsdag, maar vandaag ondanks mist toch weer op de fiets naar mijn werk gegaan.ophetkantje schreef: ↑14 jan 2022 11:00 Vooral die natte, vieze weg ben ik echt helemaal klaar mee. ik wel gewoon een droge weg!
Time is (almost) on my site
Viel mij ook tegen hoe de boel er vandaag bij lag. Ik dacht na een paar droge dagen ligt het gravel op de UHR er vast goed bij. Maar het was nog steeds een zeiknatte bende. De compressor maakt overuren hier.
Ik zie foto's van ritjes over de heuvelrug en veluwe, krijg daardoor weinig zin om onverhard ritje daar te gaan doen.
Hier in het westen afgelopen 2 dagen grote mistbank en alle wegen zeiknat.
Vandaag was de mist gelukkig weg, maar nog wel zwaar bewolkt.
Hier in het westen afgelopen 2 dagen grote mistbank en alle wegen zeiknat.
Vandaag was de mist gelukkig weg, maar nog wel zwaar bewolkt.