foto van je fiets
-
- Forum-lid
Iets wat drukke maar mooie Basso. Italiaanse fietsen zijn zo gaaf.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Mooie fiets. Rood/zwart/wit werkt altijd.
De fiets zelf valt op zich mee. De wielstickers maken het heel druk.
De fiets zelf valt op zich mee. De wielstickers maken het heel druk.
-
- Forum-lid
Mooie fiets.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Het nieuwe jaar begonnen met een nieuwe fiets. Afgelopen 6 jaar veel plezier gehad van een Roubaix, dus nu wederom voor een Roubaix gekozen. Ik vind altijd iedere kleur mooi, mits het maar (voornamelijk) zwart is dus dat kwam goed uit
-
- Forum-lid
Winter workhorse Giant
Plaats waar ik veel passeer maar nog nooit een foto trok. De Dodengang in Diksmuide. Op die plaats zaten Belgische en Duitse soldaten vier jaar lang tegenover elkaar zonder een meter grond te winnen. De onzin van oorlog...
Beetje sombere filter maar vond hem hier wel gepast.
Plaats waar ik veel passeer maar nog nooit een foto trok. De Dodengang in Diksmuide. Op die plaats zaten Belgische en Duitse soldaten vier jaar lang tegenover elkaar zonder een meter grond te winnen. De onzin van oorlog...
Beetje sombere filter maar vond hem hier wel gepast.
Liever buiten dan binnen. Dat wil dan zeggen: veel modder (ook als je gewoon op de weg blijft)
Ik vind het in het bos ook makkelijker om met tragere makkers te rijden. Op de weg stoor ik me al rap aan het te trage tempo (snel koud als je traag rijdt) maar in het bos niet zo.
Ik vind het in het bos ook makkelijker om met tragere makkers te rijden. Op de weg stoor ik me al rap aan het te trage tempo (snel koud als je traag rijdt) maar in het bos niet zo.