Zijn winkel en huis staat te koop, lijkt alsof hij ermee ophoudt
Pinarello
Dat is een hele tijd geleden, Jos is een fijne vent en ook de rest van het Team!
Altijd behulpzaam en zoekend voor jou de beste oplossing.
Ben ook zelf kritisch en redelijk op de hoogte technisch en functioneel maar bij Jos Feron heb ik absoluut niks te klagen.
[/quote]
[/quote]
Als je geen opvolger hebt en deze leeftijd hebt bereikt stop je. Jammer, was een vakman, heb er 10 jaar geleden mijn Passoni gekocht en zeer prettig geholpen.
Altijd behulpzaam en zoekend voor jou de beste oplossing.
Ben ook zelf kritisch en redelijk op de hoogte technisch en functioneel maar bij Jos Feron heb ik absoluut niks te klagen.
[/quote]
[/quote]
Als je geen opvolger hebt en deze leeftijd hebt bereikt stop je. Jammer, was een vakman, heb er 10 jaar geleden mijn Passoni gekocht en zeer prettig geholpen.
Dat is mooi K, is/was voor mij toch een van de weinige LBS die ik vertrouwde.
Jos was inderdaad een vakman, en eerlijk van wat hij vond. Spijtig
YFood !!!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die “oude” generatie vakmensen/liefhebbers sterft (helaas letterlijk) langzaam uit.
Ik mis ook mijn vaste dealer Wim Evertse; nette prijs en vakmanschap gecombineerd.
Enige die ik nu kan bedenken in onze regio is koers.cc.
Ik mis ook mijn vaste dealer Wim Evertse; nette prijs en vakmanschap gecombineerd.
Less is bore
Remco in Zoetermeer (voorheen Bleiswijk)?
Time is (almost) on my site, 5 more days
Markt is compleet veranderd, moet ook allemaal tegen de laagste prijs wat je vaker hier ook ziet, alibaba of hoe ze ook mogen heten is bijna heilig verklaarddaniel1975 schreef: ↑16 jan 2022 10:53 Die “oude” generatie vakmensen/liefhebbers sterft (helaas letterlijk) langzaam uit.
Misschien hoor ik dan ook bij deze “oude” generatie….
YFood !!!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Evertse zat standaard op -25/-30% bij Pina. En dan wel mét top service. Geen mega pand met indoor testbaan helpt ook……
Less is bore
-
- Forum-lid
Rennershuis in Leeuwarden ook zo’n adres. Helaas paar jaar geleden ook opgehouden.daniel1975 schreef: ↑16 jan 2022 10:53 Die “oude” generatie vakmensen/liefhebbers sterft (helaas letterlijk) langzaam uit.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Het Rennershuis was een heel goed adres. Toen de zoon het overgenomen heeft is het hard achteruit gegaan, met als gevolg faillisement.El Pistolero schreef: ↑16 jan 2022 18:45Rennershuis in Leeuwarden ook zo’n adres. Helaas paar jaar geleden ook opgehouden.daniel1975 schreef: ↑16 jan 2022 10:53 Die “oude” generatie vakmensen/liefhebbers sterft (helaas letterlijk) langzaam uit.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Die mega indoor testbanen heb ik nooit begrepen. Alsof je daarop een fiets goed kunt testen..daniel1975 schreef: ↑16 jan 2022 18:22 Evertse zat standaard op -25/-30% bij Pina. En dan wel mét top service. Geen mega pand met indoor testbaan helpt ook……
-
- Forum-lid
Volgens mij heeft hij het pand verkocht en zijn er appartementen in de plaats gekomen.JPAR schreef: ↑16 jan 2022 19:34Het Rennershuis was een heel goed adres. Toen de zoon het overgenomen heeft is het hard achteruit gegaan, met als gevolg faillisement.El Pistolero schreef: ↑16 jan 2022 18:45Rennershuis in Leeuwarden ook zo’n adres. Helaas paar jaar geleden ook opgehouden.daniel1975 schreef: ↑16 jan 2022 10:53 Die “oude” generatie vakmensen/liefhebbers sterft (helaas letterlijk) langzaam uit.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Sommige mensen vinden van wel (maar die zitten niet hier op het forum)chris80 schreef: ↑16 jan 2022 19:35Die mega indoor testbanen heb ik nooit begrepen. Alsof je daarop een fiets goed kunt testen..daniel1975 schreef: ↑16 jan 2022 18:22 Evertse zat standaard op -25/-30% bij Pina. En dan wel mét top service. Geen mega pand met indoor testbaan helpt ook……