Wil je een nieuwe racefiets kopen? Hulp nodig? Stel al je vragen hier!
-
gaisdergerman
- Forum-lid
gaisdergerman
18 jan 2010 09:10
Gijs01 schreef:De Trek 2.3, overjarige Cervelo's om maar eens wat te noemen.
Ga je dan toch voor deze drie dan zou ik de Cube kiezen omdat ik die het mooist vind
Deze kun je meestal niet bij een fm kopen, of je moet erg goed zoeken en het hele land door rijden. Of je kan bij Salden kijken, echter zou ik hier zelf nooit een fiets kopen (dan maar wat meer betalen).
Voor de service van redbull verwijs ik je naar het redbull topic. Ikzelf heb na een half jaar aan gegeven dat de wielset die ik had niet geschikt voor mij was (was huismerk). Ik kon hem zo komen omruilen of opsturen voor een andere wielset. Dat bedoel ik dus met goede service.
-
pfff
- Forum-lid
pfff
18 jan 2010 09:50
Gais heeft waarschijnlijk een slechte ervaring bij Salden, ik heb er zelf tot nu toe alleen maar prettige ervaringen, dat zijn heel andere discussies waar ook al topics over vol geschreven zijn. Ik sluit me aan bij Foosho met het "ja dat is hem"-gevoel. Ik had geen flauw idee wat mijn huidige fiets ging kosten maar ik was er erg zeker van dat hij er ging komen en ik heb er geen dag spijt van gehad, ik kijk er nog steeds met plezier naar, rij er met nog meer plezier op. Ik denk dat er weinig mensen zijn die lekker op een fiets rijden die ze eigenlijk liever niet hadden
-
nick-yan
- Forum-lid
nick-yan
18 jan 2010 10:35
die canyon is het beste frame en heeft een redlijke afmontage
-
lang22
- Forum-lid
lang22
19 feb 2010 12:50
Na lang wikken en wegen is het een Kuota Kharma geworden.
Ultegra afgemonteerd
groet, Langedijk
hahaha
-
sem
- Forum-lid
sem
20 feb 2010 07:23
Gefeliciteerd met je aankoop,
Een hele mooie fiets, heb je hem in het wit of zwart gekozen???
En niet vergeten om straks foto's te plaatsen!!
Ik woon in een dorp waar ze kat nog met een u schrijven......