Beschadiging Broek door Zadeltas
Goedemiddag,
Vanmorgen een lekker ritje gemaakt en bij thuiskomst gezien dat de binnenzijde van mij broek tegen de zadelts heeft geschuurd en dus flink is beschadigd.
Ik heb gehoord van een soort bidons die je in je bidonhouder op de stang onder je zadel kan plaatsen. Kent iemand dit systeem en hoe heet dit?
Ga niet meer fietsen met de zadeltas......
Bedankt voor de reacties!
Sergio
Vanmorgen een lekker ritje gemaakt en bij thuiskomst gezien dat de binnenzijde van mij broek tegen de zadelts heeft geschuurd en dus flink is beschadigd.
Ik heb gehoord van een soort bidons die je in je bidonhouder op de stang onder je zadel kan plaatsen. Kent iemand dit systeem en hoe heet dit?
Ga niet meer fietsen met de zadeltas......
Bedankt voor de reacties!
Sergio
-
- Forum-lid
Ik ken ze als gereedschapbidons.
Normaal gesproken bij elke fatsoenlijke FM te koop.
Normaal gesproken bij elke fatsoenlijke FM te koop.
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders
dieseltje schreef:Kleiner zadeltasje waar je broek niet tegen aan schuurt misschien een optie?
+1
Ik heb (ook?) behoorlijke bovenbenen maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.
-
- Forum-lid
je zadel zal wel iets smaller zijn als je vorige zadel, waardoor je er nu tegen aan komt
CANNONDALE SuperSix EVO sram red
Bussen voor gereedschap zijn er van BBB. Ik gebruik ze voor de ATB.
In de zomer zijn ze niet zo handig omdat het een extra bidonplek inneemt en ik in de zomer echt wel 2 bidonnen mee heb.
Zadeltassen zijn er in soorten en maten. Gewoon uitproberen.
In de zomer zijn ze niet zo handig omdat het een extra bidonplek inneemt en ik in de zomer echt wel 2 bidonnen mee heb.
Zadeltassen zijn er in soorten en maten. Gewoon uitproberen.
Deze combi zadelpen-zadeltas is geen handige, met een zadeltas die niet aan de pen vastgemaakt wordt maar wat verder daar achter blijft zul je beter af zijn. Nadeel van die kunststof gereedschapbidons is toch dat je dan een bidon met water minder mee kan nemen.
wezenloze schreef:Deze combi zadelpen-zadeltas is geen handige, met een zadeltas die niet aan de pen vastgemaakt wordt maar wat verder daar achter blijft zul je beter af zijn. Nadeel van die kunststof gereedschapbidons is toch dat je dan een bidon met water minder mee kan nemen.
Goedemorgen,
Kan je anders een foto sturen en het merk dat jij bijvoorbeeld gebruikt en waar je geen problemen mee hebt?
Wellicht overbodig maar ik verklein mijn foto's op: http://www.fotoverkleinen.nl/
Wel handig als je met hoge resolutie een foto schiet....
Alvast bedankt.
Gr