Sensa
-
- Forum-lid
Mijn idee was om via marktplaats een GF te kopen en dan onderdelen van mijn huidige Evo over te zetten. Via Sensa ben ik er achter gekomen dat je dan een Combo Integrale stuur moet hebben en die heb ik dus niet.
-
- Forum-lid
Ja dan is zo'n stuur los kopen best nog prijzig hè... Ik heb op m'n Giulia G2 een stuur van Thor geplaatst je zou eens kunnen kijken of die een cockpit hebben die ook geschikt is voor interne kabel geleiding. Kostte mij toen ruwweg de helft van een Supra combo , maar het model wat ik heb is volgens mij niet geschikt voor volledig interne bekabeling.wessie1976 schreef: ↑02 feb 2022 09:58Mijn idee was om via marktplaats een GF te kopen en dan onderdelen van mijn huidige Evo over te zetten. Via Sensa ben ik er achter gekomen dat je dan een Combo Integrale stuur moet hebben en die heb ik dus niet.
-
- Forum-lid
Uiteindelijk had op marktplaats een GF kocht maar die bleek niet geschikt voor interne bekabeling. Deze fiets voor iets meer weer doorverkocht en ook mijn Evo heeft een nieuwe eigenaar gevonden. Volgende week kan ik mijn nieuwe GF met combo stuur ophalen.J-JBol schreef: ↑04 feb 2022 16:57Ja dan is zo'n stuur los kopen best nog prijzig hè... Ik heb op m'n Giulia G2 een stuur van Thor geplaatst je zou eens kunnen kijken of die een cockpit hebben die ook geschikt is voor interne kabel geleiding. Kostte mij toen ruwweg de helft van een Supra combo , maar het model wat ik heb is volgens mij niet geschikt voor volledig interne bekabeling.wessie1976 schreef: ↑02 feb 2022 09:58Mijn idee was om via marktplaats een GF te kopen en dan onderdelen van mijn huidige Evo over te zetten. Via Sensa ben ik er achter gekomen dat je dan een Combo Integrale stuur moet hebben en die heb ik dus niet.
De nieuwe GF DI 2 is interne bekabeling.wessie1976 schreef: ↑10 feb 2022 15:58Uiteindelijk had op marktplaats een GF kocht maar die bleek niet geschikt voor interne bekabeling. Deze fiets voor iets meer weer doorverkocht en ook mijn Evo heeft een nieuwe eigenaar gevonden. Volgende week kan ik mijn nieuwe GF met combo stuur ophalen.J-JBol schreef: ↑04 feb 2022 16:57Ja dan is zo'n stuur los kopen best nog prijzig hè... Ik heb op m'n Giulia G2 een stuur van Thor geplaatst je zou eens kunnen kijken of die een cockpit hebben die ook geschikt is voor interne kabel geleiding. Kostte mij toen ruwweg de helft van een Supra combo , maar het model wat ik heb is volgens mij niet geschikt voor volledig interne bekabeling.wessie1976 schreef: ↑02 feb 2022 09:58
Mijn idee was om via marktplaats een GF te kopen en da n onderdelen van mijn huidige Evo over te zetten. Via Sensa ben ik er achter gekomen dat je dan een Combo Integrale stuur moet hebben en die heb ik dus niet.
Foto zien we wel verschijnen.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Afgelopen weekend mijn nieuwe Sensa opgehaald
Sensa Giulia GF Ice Grey 2022
53cm
Ultegra 2x12 Di2
Stuur Combo Integrale
50mm Supra
Geen kabels zichtbaar
Besteld in september, ± 5 maanden levertijd
Sensa Giulia GF Ice Grey 2022
53cm
Ultegra 2x12 Di2
Stuur Combo Integrale
50mm Supra
Geen kabels zichtbaar
Besteld in september, ± 5 maanden levertijd
Laatst gewijzigd door gdw888 op 14 feb 2022 13:57, 4 keer totaal gewijzigd.