Verwachting voorraad 2022
Bakker Racing heeft 12 speed Ultegra Di2 groepen op voorraad.
Deltabikes lijkt de groep ook te hebben
Bike 24 zegt: levertijd 82 weken.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Bakker en Delta wel, zaken als Bike24, Mantel, Wiggle en Bike-components niet….
Klinkt op zijn minst bijzonder.
Edit: voor dat geld kocht je DuraAce…. Goede ontwikkeling, die 12sp en schijven.
Klinkt op zijn minst bijzonder.
Edit: voor dat geld kocht je DuraAce…. Goede ontwikkeling, die 12sp en schijven.
Less is bore
Ik heb de indruk dat er onderdelen gekannibaliseerd worden van nieuwe fietsen en los worden verkocht. Ik heb laatst bij Delta onderdelen gekocht en die werden geleverd in zelfgemaakte of gerecyclede verpakkingen (zo leek het iig), maar waren wel nieuw en ongebruikt. Wellicht wordt dat ook met hele groepen gedaan omdat dat meer oplevert?
Pinarello F12 - Pinarello F8W - Specialized Allez Expert alu - Specialized Epic Comp + Cervelo P3
Ah ok, ik wist niet dat dat zo werkte, dat kan het natuurlijk ook verklaren. Met de onderdelen die ik ontving is inderdaad niets mis.
Pinarello F12 - Pinarello F8W - Specialized Allez Expert alu - Specialized Epic Comp + Cervelo P3
Voor de prijs van die groepen heb ik destijds in 2018 mijn complete fiets gekocht, Cannondale SuperSix. Latere upgrades buiten beschouwing gelaten.NicoNB schreef: ↑14 feb 2022 18:58 Bakker Racing heeft 12 speed Ultegra Di2 groepen op voorraad.
Vreselijk! Wat een sloot geld.....voor dat geld blijf ik nog wat jaren mechanisch rijden op mijn huidige fiets
Dogma F
2500 euro voor een ultegra groep….Bij Shimano zijn ze duidelijk de weg ingeslaan van het uitbuiten van hun dominante positie. Dit heeft niks meer met covid of transportproblemen vandoen.
Je kan het uitmelken, maar eens komt er een alternatief.
Je kan het uitmelken, maar eens komt er een alternatief.