Het grote woon-werk topic
Ik fiets door. Vanmorgen meewind en vanmiddag zien we dan wel weer. Afstand is 13 km dus ook met volle bak tegenwind nog te overzien. Meestal probeer ik mijn trainingen te combineren in de woon-werk rit. Vanmiddag op de terugweg wordt dan mijn krachttraining. Zwaar verzet, laag cadans en lekker tegenwind stoempen.
- thestudent
- Forum-lid HC
Mijn werk is maar 2.5km verderop. Dat gaan we wel redden
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Normaal ga ik gewoon door.
Echter ben ik net hersteld van Corona en afgelopen dinsdag moest ik tegen de wind in naar huis.
Daar was ik, totaal niet verwacht, helemaal kapot van.
Dus ik sla deze week dus eventjes over.
Echter ben ik net hersteld van Corona en afgelopen dinsdag moest ik tegen de wind in naar huis.
Daar was ik, totaal niet verwacht, helemaal kapot van.
Dus ik sla deze week dus eventjes over.
-
- Forum-lid
Hele stuk Nijmegen-Arnhem flinke zijwind vandaag. Was op zich goed te doen, wel een beetje tussen de takken door slalommen. Alleen op de Frostbrug in Arnhem moest ik het stuur stevig vasthouden.
Ook ik kan de gevolgen van Corona nog wel merken. Was een paar dagen grieperig, dan weet je dat het hard achteruit gaat met fietsbenen...
Ook ik kan de gevolgen van Corona nog wel merken. Was een paar dagen grieperig, dan weet je dat het hard achteruit gaat met fietsbenen...
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Vandaag is dan toch zo'n zeldzame dag dat ik pendelen eens oversla. Voor mij gaat het me echt niet om de wind op kop, dat is een kwestie van hard duwen en blijven trappen. Het is de rit van deze avond die ik bewust ontwijk: wind (schuin) in de rug vind ik met dit weer stukken gevaarlijker dan wind op kop.
Gisteren gewoon met de fiets, stelde weinig voor vond ik.
Vandaag getwijfeld, maar toch de fiets gepakt. Code oranje vaker gefietst, dus vanmiddag kom ik wind tegen echt wel thuis
Vandaag getwijfeld, maar toch de fiets gepakt. Code oranje vaker gefietst, dus vanmiddag kom ik wind tegen echt wel thuis
Change is the only constant... Hanging on is the only sin...
Ik zou een reserve ketting meenemen voor het geval van . . . .Wout88 schreef: ↑17 feb 2022 08:26 Ik fiets door. Vanmorgen meewind en vanmiddag zien we dan wel weer. Afstand is 13 km dus ook met volle bak tegenwind nog te overzien. Meestal probeer ik mijn trainingen te combineren in de woon-werk rit. Vanmiddag op de terugweg wordt dan mijn krachttraining. Zwaar verzet, laag cadans en lekker tegenwind stoempen.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless