Boem is krak
Ik heb toch helemaal niets verkeerds over het project gezegd?
Derxx zijn bijdrage zorgde ook niet voor een aanvulling van het project. Daar geen commentaar op?
- Enzzo
- Forum-lid HC
Nee maar je hoeft niet elk topic van negatief commentaar te voorzien toch? Ook al reageer je op iemand anders.
Gun iemand gewoon zijn project zonder er weer een hel discussie van te maken.
En Derxx bood juist iets aan
Gun iemand gewoon zijn project zonder er weer een hel discussie van te maken.
En Derxx bood juist iets aan
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Dit is het laatste wat ik er over zeg. "elk topic van negatief commentaar voorzien" Overdrijven is ook een vak. Over dat project had ik al lang gezegd dat ik daar niets negatiefs over had. Maar ik ben niet de enige die door wil gaan denk ik zo.
Ging het topic over geschaafde onderdelen? Ik dacht over kapotte fietsen.
En ik laat me niet meer verleiden om er nog iets over te zeggen.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ow en: lezen is wel handig :
“Jans” schreef:Ging het topic over geschaafde onderdelen? Ik dacht over kapotte fietsen.
Dus ja……Een aansluitend wil ik ook wel fietsers portretten die (blijvende) littekens hebben van na een val.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Misschien dat je mijn gemist had. Heel vervelend wat er met je zoon gebeurt is, en fijn dat het nu bijna weer allemaal hersteld is.Jans schreef: ↑18 feb 2022 16:38 Dan begrijp ik echt je opmerking niet "dat het wel geneest". Onze zoon had in augustus een zeer ernstig ongeluk, ( niet diegene die een aantal kennen). Ik kan je zeggen dat we liever hadden gehad dat de fiets aan gort was geweest. Hij had minstens 15 breuken en ernstig geheugenverlies. Nu na een half jaar is gelukkig bijna alles hersteld.
Ben ooit eens met een uitwijkmanoeuvre met mijn kont op de bovenbuis terecht gekomen. Dat leverde een kapotte bovenbuis en een blauwe reet op, maar beiden zijn inmiddels weer genezen (en ik betwijfel of je beide schades op beeld zou willen zetten).
Maarreh, hoe krijg je een fiets zo opgevouwen?
Ben benieuwd naar de resultaten van je project iig!
Maarreh, hoe krijg je een fiets zo opgevouwen?
Ben benieuwd naar de resultaten van je project iig!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?