Een Sram Red AXS is echt wel beter dan een Ultegra.
Canyon
Groenlicht gekregen om uit te kijken naar een nieuwe racer,voor 99,9% gaat het een Canyon Endurace CF SL 8 Aero worden in maat L.
Voor mij perfecte geometrie,prima wielen er onder.Alleen de cassette gaat dan veranderd worden naar 11-30.
Gewicht is ook netjes van de fiets.
Levertijd momenteel herfst 2022 maar ik heb de tijd.Nog een seizoen met de Sensa rijden is zeker geen straf.
Andere keuze in tot 5k met dezelfde specs zijn Sensa,Cube,Rose,Stevens iemand nog andere suggesties?
Voor mij perfecte geometrie,prima wielen er onder.Alleen de cassette gaat dan veranderd worden naar 11-30.
Levertijd momenteel herfst 2022 maar ik heb de tijd.Nog een seizoen met de Sensa rijden is zeker geen straf.
Andere keuze in tot 5k met dezelfde specs zijn Sensa,Cube,Rose,Stevens iemand nog andere suggesties?
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Om 07:15 stond hij op de site als bestelbaar, om 7:30 kreeg ik de orderbevestiging en om 12:30 een mail dat ze niet meer leverbaar zijn. Je moet er dus vlot bij zijn. Levering schatting laatste week april eerste week mei.
Vroeg opstaan en ieder half uur kijken op maandag heeft geholpen.
Niet zijken maar reiden !
Krijg jij nog niet de leeftijd voor titanium?nijkie schreef: ↑01 mar 2022 08:02 Groenlicht gekregen om uit te kijken naar een nieuwe racer,voor 99,9% gaat het een Canyon Endurace CF SL 8 Aero worden in maat L.
Haha,vindt het wel heel mooi Titanium.Maar kan mij nog goed weren met de dertigersHanz Bé schreef: ↑01 mar 2022 19:14Krijg jij nog niet de leeftijd voor titanium?nijkie schreef: ↑01 mar 2022 08:02 Groenlicht gekregen om uit te kijken naar een nieuwe racer,voor 99,9% gaat het een Canyon Endurace CF SL 8 Aero worden in maat L.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Mag ik vragen hoe lang je bent, had canyon op basis van lengte je een andere maat geadviseerd? Zit zelf precies tussen L en XLfoofman schreef: ↑21 feb 2022 17:39 De Endurace CF SLX 9 besteld, maatje XL na een bikefit met een kortere stuurpen en iets minder breed stuur. Zat te twijfelen tussen aeroroad/ultimate/endurace. Maar aangezien ik de 40 ook al gepasseerd ben, geen wedstrijden rij (behalve op Zwift), is een endurance wellicht de beste keuze (ook iets betere geometrie), wie zal het zeggen. Had liever een Ultegra afmontage gezien, maar qua kleur, voorraad en wielen toch maar deze besteld, denk wel veel fiets voor het geld, we gaan het zien...
-
- Forum-lid
Vanmiddag tussen 12:00 en 15:00 wordt mijn Aeroad CF SLX 8 Disc eTap geleverd .
Denk hier een gelukje gehad waar woensdag opeens heel even voorraad op de site was. Mag ik me eindelijk aan de Canyon familie toevoegen!
Denk hier een gelukje gehad waar woensdag opeens heel even voorraad op de site was. Mag ik me eindelijk aan de Canyon familie toevoegen!