Helaas, deze gaat oneindig door. Er wordt altijd naar de laatste 30 jaar gekeken, over 18 jr staat de teller niet weer op 0
Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
- daniel1975
- Forum-lid HC
Less is bore
Tuurlijk niet, deze gaat over het weer, dus elke dag een nieuwe dag om te zeiken. Heerlijk. Ik zie het als een soort van luxe-probleem: Als het weer het ergste is waarover je kan zeiken, dan heb je niet veel te klagen in je leven. Dus veel zeiken over het weer, geeft je een goed gevoel over je leven
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Normaal gezien wel maar met de ontwikkelingen van de laatste 10 jaar is die tijdspanne toch echt wel wat verkort hoor!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
En dan zie je dat het klimaat verandert.
Deze stormen zijn niet meteen een gevolg van klimaatverandering.
maar de waterbom in Wallonië, een zeik maar dan ook zeiknat najaar (de IJzervlakte in de Westhoek stond zowat het hele najaar onder water en is nog steeds niet uitgedroogd), stormen die heftiger zijn dan vroeger,... Dat dan weer wel.
Maar zaterdag zou er 2 Bft wind zijn. Twee!
Deze stormen zijn niet meteen een gevolg van klimaatverandering.
maar de waterbom in Wallonië, een zeik maar dan ook zeiknat najaar (de IJzervlakte in de Westhoek stond zowat het hele najaar onder water en is nog steeds niet uitgedroogd), stormen die heftiger zijn dan vroeger,... Dat dan weer wel.
Maar zaterdag zou er 2 Bft wind zijn. Twee!
-
- Forum-lid HC
Als het een voorteken is net als twee jaar geleden is dit helemaal prima
Dan fietsen we vanaf half maart in korte broek en doen we de lange pas weer eind september aan.
Dan fietsen we vanaf half maart in korte broek en doen we de lange pas weer eind september aan.
Dit zijn de berichten die ik wil lezen. Laten we het hopen!wasbeer2006 schreef: ↑22 feb 2022 12:47 Als het een voorteken is net als twee jaar geleden is dit helemaal prima
Ik pak ze wel weer in de afdaling
-
- Forum-lid HC
Tja, het weer 2 dagen vooruit voorspellen is voor de meeste al een hele opgave!
In november 2021 viel dit te lezen
Wintervoorspelling 2021-2022: Stevige winter met sneeuw, ijs en meer
Inmiddels weten we wel beter.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Zolang het doenbaar is, en ik er uiteraard de tijd voor heb, fiets ik. De bossen kregen wel al zeer hard te verduren de voorbije week.
- daniel1975
- Forum-lid HC
“Zonniger en droger”; die uitspraak durf ik ook wel aan…..
Less is bore