Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
Regen vindt ik geen onoverkomelijk probleem (spatborden). Maar als dat gepaard gaat met forse wind, dan gaat mijn goesting vlug weg. Als het in dat geval om buien gaat, ga ik eventjes een schuilplaats opzoeken.
Het weer waar ik zelden of nooit van start zal gaan, is mist. Voor de rest is de goesting om te fietsen te groot. Volgens mijn vrouw ben ik verslaafd. Al heeft ze er geen last van, want ik fiets altijd als ze niet thuis is. Bij velen is het eerder andersom
Het weer waar ik zelden of nooit van start zal gaan, is mist. Voor de rest is de goesting om te fietsen te groot. Volgens mijn vrouw ben ik verslaafd. Al heeft ze er geen last van, want ik fiets altijd als ze niet thuis is. Bij velen is het eerder andersom
Al eerder hier op het forum genoemd, maar ik haal hem nog maar een keertje aan om mijn vorige post wetenschappelijk te onderbouwen: https://www.hetregentbijnanooit.nl/site/
Ik ga eens kijken of ik met activityfix een counter in kan stellen voor alle dagen dat ik natregen. Deel ik over een jaar wel de statistieken.
Maar geloof het of niet. Eerste dag van het jaar zonder wind en met zon.. wat denk je... Verbouwing op kantoor ik moest thuiswerken.
Ik ga eens kijken of ik met activityfix een counter in kan stellen voor alle dagen dat ik natregen. Deel ik over een jaar wel de statistieken.
Maar geloof het of niet. Eerste dag van het jaar zonder wind en met zon.. wat denk je... Verbouwing op kantoor ik moest thuiswerken.
Het regent inderdaad niet zo vaak als dat je soms denkt.
Maar afgelopen twee weken wel twee keer in een lokaal buitje beland op een verder droge dag.
Dan baal ik wel behoorlijk dat precies dat ene buitje mij te pakken heeft.
Vandaag anderhalf uur rustig gefietst in de zon en het was heerlijk.
Het voorjaar was duidelijk gekomen want ik ben in maanden niet zoveel wielrenners tegengekomen.
Maar afgelopen twee weken wel twee keer in een lokaal buitje beland op een verder droge dag.
Dan baal ik wel behoorlijk dat precies dat ene buitje mij te pakken heeft.
Vandaag anderhalf uur rustig gefietst in de zon en het was heerlijk.
Het voorjaar was duidelijk gekomen want ik ben in maanden niet zoveel wielrenners tegengekomen.
In november 2021 140 mm regen in West-Vlaanderen tegenover een normaal gemiddelde van ca. 70 mm.
Da's best veel regen.
Ik kan best tegen de regen. Maar als je echt iedere rit regen hebt, is de fun er snel vanaf...
Da's best veel regen.
Ik kan best tegen de regen. Maar als je echt iedere rit regen hebt, is de fun er snel vanaf...
Zonder wind wil ik het vandaag niet noemen (eerste 3 uur 270w np en <30km/u)
En wind van de zijkant was stuur goed vasthouden, stond iets van een windrkacht 6 ofzo.
Maar wel lekker zonnetje erbij vandaag
Wel hoop wielrenners in korte broek trouwens, die dachten zeker zon dus dan is het ook warm
En wat hierboven gepost wordt, idd erg veel natte ritten dit jaar.
Zo ongeveer iedere woon-werk rit de fiets met spatborden gepakt.
En wind van de zijkant was stuur goed vasthouden, stond iets van een windrkacht 6 ofzo.
Maar wel lekker zonnetje erbij vandaag
Wel hoop wielrenners in korte broek trouwens, die dachten zeker zon dus dan is het ook warm
En wat hierboven gepost wordt, idd erg veel natte ritten dit jaar.
Zo ongeveer iedere woon-werk rit de fiets met spatborden gepakt.
-
- Forum-lid HC
Vandaag heerlijk in het zonnetje gewandeld, bijna geen wind, heerlijk.
Alleen de gevoelstemperatuur van -35 maakte het toch niet ideaal. Fietsen is helaas niet te doen.
Alleen de gevoelstemperatuur van -35 maakte het toch niet ideaal. Fietsen is helaas niet te doen.
Zelfs in Jakoetsk ligt de gevoelstemperatuur nu hoger dan -35. Waar zit jij überhaupt?scottwilko schreef: ↑23 feb 2022 19:11 Vandaag heerlijk in het zonnetje gewandeld, bijna geen wind, heerlijk.
In Nederland was het vandaag prima weer. Alleen jammer dat veel wegen onder water staan omdat het regenwater nergens heen kan. De weersverwachting voor de komende weken ziet er in ieder geval hoopvol uit.
Best OK fietsweer inderdaad, wel weer een taffes harde wind.
-
- Forum-lid HC
Longyearbyen, op Spitsbergen. Noordelijker kan je als toerist niet komen.slugbait schreef: ↑23 feb 2022 19:49Zelfs in Jakoetsk ligt de gevoelstemperatuur nu hoger dan -35. Waar zit jij überhaupt?scottwilko schreef: ↑23 feb 2022 19:11 Vandaag heerlijk in het zonnetje gewandeld, bijna geen wind, heerlijk.
In Nederland was het vandaag prima weer. Alleen jammer dat veel wegen onder water staan omdat het regenwater nergens heen kan. De weersverwachting voor de komende weken ziet er in ieder geval hoopvol uit.
En hier zijn de wegen best glad, er is hier afgelopen periode ook veel meer neerslag gevallen dan normaal.
Prima weer? Ik vond 't geweldig lekker fietsweer! Met een bezoek aan het terras op 't einde.slugbait schreef: ↑23 feb 2022 19:49Zelfs in Jakoetsk ligt de gevoelstemperatuur nu hoger dan -35. Waar zit jij überhaupt?scottwilko schreef: ↑23 feb 2022 19:11 Vandaag heerlijk in het zonnetje gewandeld, bijna geen wind, heerlijk.
En dat voor een koukleum. Ik kijk uit naar de dubbele cijfers met deze zon
Het zonnetje was vandaag inderdaad zeer aangenaam, de smurrie op de weg was dat niet (had gedacht de fiets proper te houden...), en in de stukken tegenwind was het 'stoempen'.
Voor morgen is alweer regen en wind aangekondigd.
Voor morgen is alweer regen en wind aangekondigd.