Cannondale
- thestudent
- Forum-lid HC
Bij Bike24 zijn op dit moment ook best een aantal cannondale fietsen en frames leverbaar. Meeste lijkt alweer weg te zijn. O.a uiteraard het oude model Synapse, maar ook een heel aantal Hi-mod frames in EF kleuren.
ze hadden er echt ruim in de 20 stuks op voorraad per maat een maand 1.5 geleden. Dus frames kan het probleem niet geweest zijn.
https://www.bike24.de/p1413913.html?men ... ,1944,1947
ze hadden er echt ruim in de 20 stuks op voorraad per maat een maand 1.5 geleden. Dus frames kan het probleem niet geweest zijn.
https://www.bike24.de/p1413913.html?men ... ,1944,1947
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Die Hi-Mod frames had ik idd ook zien staan, de team replica laatst nog 10+ in mijn maat en nu nog 3... Ik heb nog even zitten twijfelen om er 1 te kopen, maar ik vind die 2021 minder mooi dan die van 2020. En die van 2020 kan ik nergens meer vinden..
- thestudent
- Forum-lid HC
Je kan beter die van 2021 hebben. De 2020 frames hebben een fix nodig om te zorgen dat de headset niet gecrushed wordt bij te veel stuuruitslag.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Ok, dat wist ik dan weer niet, thanks!
Gelukkig heb ik nu niks nodig, net een nieuwe fiets gekocht. Maar ik wil eens proberen zelf een fiets op te bouwen dus kijk zo met een half oog naar een leuk niet te duur frame. Puur voor de lol
Gelukkig heb ik nu niks nodig, net een nieuwe fiets gekocht. Maar ik wil eens proberen zelf een fiets op te bouwen dus kijk zo met een half oog naar een leuk niet te duur frame. Puur voor de lol
- thestudent
- Forum-lid HC
hoe is de levenslange garantie bij cannondale (is gereristeerd) aangekocht november 2019
bij mijn systemsix (schijfrem)is de opening waar de derailleurpad aan bevestigd is opengescheurd ( niet ermee gevallen)
dus als ik mijn wiel eruit haal valt de versnelling eraf
heb alle gegevens zoals factuur bewijs van kadernummer en registratie maar heb deze niet aangekocht in het land waar ik woon
zou dat een probleem kunnen geven?
bij mijn systemsix (schijfrem)is de opening waar de derailleurpad aan bevestigd is opengescheurd ( niet ermee gevallen)
dus als ik mijn wiel eruit haal valt de versnelling eraf
heb alle gegevens zoals factuur bewijs van kadernummer en registratie maar heb deze niet aangekocht in het land waar ik woon
zou dat een probleem kunnen geven?
Dat had je ook gewoon kunnen vragen toen je de fiets bij de dealer langs bracht, toch?
Ooit eens een F29 mtb met een gescheurd frame onder garantie na 7 jaar vervangen door een himod FS-i frame.
Dit was binnen 2 weken geregeld.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!