Nieuw forum en website
Ik moet zeggen dat ik helemaal geen problemen meer heb met inloggen via Chrome.
Het komt wel een keer voor dat ik wel op fiets.nl ben ingelogd en niet in het forum maar door uit te loggen en opnieuw in te loggen word ik via de 'cloudstorage' alsnog ingelogd.
Nu net Chrome afgesloten en Edge opgestart (gebruik ik nooit) en daar 'het zelfde laken een pak' bij het inloggen dus uiteindelijk via de 'cloudstorage' ingelogd dus het werkt . . . . . ?
Het komt wel een keer voor dat ik wel op fiets.nl ben ingelogd en niet in het forum maar door uit te loggen en opnieuw in te loggen word ik via de 'cloudstorage' alsnog ingelogd.
Nu net Chrome afgesloten en Edge opgestart (gebruik ik nooit) en daar 'het zelfde laken een pak' bij het inloggen dus uiteindelijk via de 'cloudstorage' ingelogd dus het werkt . . . . . ?
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ik hoop van ganser harte dat de webbouwer van deze site dit bericht ook leest!!!! Hierin staat namelijk echt alles wat er (qua programmering) mis is met deze siteOrlok schreef: ↑08 mar 2022 18:39 Ik moet zeggen dat ik helemaal geen problemen meer heb met inloggen via Chrome.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
-
- Forum-lid HC
Maar ik blijf het bijzonder vinden dat we nog steeds regelmatig opnieuw in moeten loggen. Ik dacht dat dat over was met de nieuwe website. Dat gedeelte is dus eerder slechter geworden dan verbeterd.
- daniel1975
- Forum-lid HC