Ja dan zou ik voor nu ook voor een 58 gaan. Onder garantie wilde ze geen 58 geven.
Opzich heb ik zelf niet zo'n probleem met spacers tot 3cm is het prima en tussen de 1 a 2 rijd vaak het best, wat levendiger dan niets, maargoed mijn zadelhoogte is bijna 81cm wat meer dan de gemiddelde van 185. Ik zit sowieso met een drop van 10 a 12cm. op mijn MTB zijn het er al 7
Voor de creston cockpit zijn twee alternatieven. Maar geen lichtere verwacht ik.
Met 330 gram voor 420/110 zul je diep moeten gaan, ja er zal iets lichters zijn, maar dan kom je bij THM, darimo uit ed.
Het alternatief is een gewone stuurpen waarbij de kabels uit de spacers komen, geen mooie oplossing je kan de boel niet mooi afdekken.
Maar het kan, had voor mij een optie geweest als het stuur er niet was, dan had ik mijn oude combi gereden zipp met de oude foil pen.
Je bent sowieso beperkt met een 1/1/4 spacer. Ik weet niet of er spacers zijn naar 1/1/8.
De vork ik kleiner dan 1" en daar zit dus een spacer overheen naar 1/1/4.
De twede optie is een losse stuurpen. Deze:
https://r2-bike.com/SYNCROS-Vorbau-RR-20-318-mm-6
Dan een los stuur.
Deze pen zal zwaar zijn denk ik. De pen op de foil is voor een 11cm 168 gram! mijn zipp stuur ie iets van 220, de creston is dan echt lichter.