Welke niet-fietsgerelateerde aankoop deed jij recent?
Set Eibach verlaging veren laten monteren onder onze Passat, zodat het overhellen minder wordt in de bochten. Mijn vrouw en dochter hebben een abbo op het kinderpotje om te kotsen als ze achterin zitten of bij langere ritten. Zij blij , ikke blij
Ook nog een nieuwe Ski jas voor de laatste week skiën dit jaar.
Ook nog een nieuwe Ski jas voor de laatste week skiën dit jaar.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Staat m goed!
On topic: 2 wax/ slijpbeurten voor mijn ski's en die van mijn ega.
On topic: 2 wax/ slijpbeurten voor mijn ski's en die van mijn ega.
- borgmonster
- Forum-lid
- Berichten: 847
- Lid geworden op: 11 mei 2006 14:29
Luchtvering brengt zoveel verbetering op het gebied van wagenziekte. Onvoorstelbaar. Ik dacht dat de Passat daar toch ook mee geleverd was? Of was dat alleen de Superb die dat had?
Onze MB met luchtvering is soepel maar heeft het probleem van kotsen volledig weggenomen.
Zelfs onze Golf R-line presteert op dat vlak minder (die toch behoorlijker wat strakker geveerd en gedempt is).
Onze MB met luchtvering is soepel maar heeft het probleem van kotsen volledig weggenomen.
Zelfs onze Golf R-line presteert op dat vlak minder (die toch behoorlijker wat strakker geveerd en gedempt is).
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 39814
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Mooi zo bij die Passat!
Less is bore
- Enzzo
- Forum-lid HC
- Berichten: 8687
- Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
- Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie
Lichtvering bestaat niet. Het is een hydraulisch systeem. Lucht kun je niet indrukken, olie wel met een membraan in de veerpoten.
Sommige mensen kunnen het goed hebben (ik al heel mijn rijdende leven lang) en anderen worden er juist meer wagenziek van. Het hangt er natuurlijk ook vanaf welk merk je rijdt. De MB’s, Volvo’s en Jaguars doen het vrij aardig, evenals de RR’en maar Citroën blijft natuurlijk koploper op dat gebied. Helaas is het hydropneumatiek tijdperk verleden tijd bij die laatste
Sommige mensen kunnen het goed hebben (ik al heel mijn rijdende leven lang) en anderen worden er juist meer wagenziek van. Het hangt er natuurlijk ook vanaf welk merk je rijdt. De MB’s, Volvo’s en Jaguars doen het vrij aardig, evenals de RR’en maar Citroën blijft natuurlijk koploper op dat gebied. Helaas is het hydropneumatiek tijdperk verleden tijd bij die laatste
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
- devriesman
- Forum-lid
- Berichten: 508
- Lid geworden op: 24 apr 2016 18:56
- Locatie: Apeldoorn
Heb ik toch niet goed opgelet op school
Laatst gewijzigd door vincent75 op 11 mar 2022 08:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
Als ex-duikinstructeur moest ik er hartelijk om lachen
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 13592
- Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47
Passat is in NL nooit met luchtvering geleverd. Wel met adaptieve dempers, volgens mij gaat dat nu dwars door elkaar.........
Staat hem heel goed! Beetje progressieve vering kan de passat wel gebruiken. Zal er ook een fijnere auto van worden.
Wij mochten nooit sport onderstellen in de lease, maar de tern wagenziekte loste dat altijd op bij onze afdeling wagenpark beheer
Wat ook wel echt zo was...
@Borgmeister MB = Maybach die rijden prima.
Wagenziekte heeft vooral met de demping te maken en veel minder met de vering.
Bij het VW concern is vaak de demping vaak wat zachter dan de vering, bij Peugeot is het juist andersom. Het is een keuze.
Mercedes en BMW dempen weer wat harder.
Staat hem heel goed! Beetje progressieve vering kan de passat wel gebruiken. Zal er ook een fijnere auto van worden.
Wij mochten nooit sport onderstellen in de lease, maar de tern wagenziekte loste dat altijd op bij onze afdeling wagenpark beheer
Wat ook wel echt zo was...
@Borgmeister MB = Maybach die rijden prima.
Wagenziekte heeft vooral met de demping te maken en veel minder met de vering.
Bij het VW concern is vaak de demping vaak wat zachter dan de vering, bij Peugeot is het juist andersom. Het is een keuze.
Mercedes en BMW dempen weer wat harder.