Verassing, Doorbraak, Nieuw talent Wielrennen 2010
-
- Forum-lid
Ben Swift die een paar leuke koerskes wint, de start van een zeer mooie carriere
Stevens SLC Team Ultegra SL
-
- Forum-lid
Ik lees nu de meningen hier. En voor alles is wat te zeggen. Ik heb ook nog wel andere clichés voorradig. Echter,.... de wielerwereld is veranderd, of mss beter, meer helder, zonder echter duidelijkheid te scheppen. Ik ben van mijn geloof afgevallen toen aanstormend talent TD betrapt werd. Als Amsterdammer zijnde, ook ik, kun je een grote bek hebben, maar dan ook wel waarmaken. Een ongeschreven wet. TD faalde.
Nu die andere goden en helden (gek he, maar voor Gesink steek ik mijn hand in het vuur). Ik ga gewoon kijken. En als iedereen getest is maak ik de balans op. Niet dat dit alles zegt.......
We leven in een absurde wereld.
Nu die andere goden en helden (gek he, maar voor Gesink steek ik mijn hand in het vuur). Ik ga gewoon kijken. En als iedereen getest is maak ik de balans op. Niet dat dit alles zegt.......
We leven in een absurde wereld.
De fiets: de ultime ontmoetingsplek
klimgeit
klimgeit
danny1407 schreef:Volgens mij gaan Johnny H en Gesink dit jaar pas écht doorbreken.
Da's dan ook gelijk de pech voor Boom.
Bos moet (jammer genoeg) waarschijnlijk eerst nog een jaartje of 2 z'n mond dichthouden en water dragen.
Sastre heeft tenslotte nog heel wat goed te maken.
Ik denk dat Boom de stijgende lijn doorzet..
Die laat zich niet gek maken. Johnny H gaat verstandig koersen en kort rijden. Gesink wint minimaal een etappe in een grote ronde en gaat top 5 rijden in de Tour. Verder verwacht ik dat Fränk Schleck verrassend sterk gaat zijn in de Tour.
-
- Forum-lid
Peter Sagan gaat dit jaar enkele mooie prestaties neer zetten,
hij is daar trouwens nu al mee bezig down under.
hij is daar trouwens nu al mee bezig down under.
Ik verwacht Boom in onze voorjaarsklassiekers, ik hoop het althans !! Prachtrenner.
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
Hierbij vast de uitslagen:
Omloop het Nieuwsblad - Nikki Terpstra (na een lange solo door de regen)
Gent Wevelgem - Theo Bos (kopman Hushovd kan niet uit zijn wiel komen in de sprint, Kenny van Hummel wordt nipt derde)
Milaan Sanremo - Piet Rooijakkers (tot ieders verbazing blijft hij in een lange ontsnappning vooruit. Na de finish maakt hij een lange neus naar Cavendish waarop deze zo boos wordt dat hij Piet op zijn smoel slaat. Cavendish wordt vervolgens voor de rest van het seizoen geschorst wegens gedrag dat strijdig is met the spirit of sport, nobody fucks with Piet Rooijakkers!)
Ronde van Vlaanderen - Martijn Maaskant (na de Bosberg komt hij niet meer uit het wiel van Devolder en in de sprint legt hij hem er op, Leif Hoste wordt na een maniakale achtervolging nog knap tweede)
Parijs Roubaix - Lars Boom (Alleen Boonen kan volgen maar Boom kan na iedere bocht zo hard doortrekken dat hij bij het oprijden van de Carrefour de l'Arbre Boonen definitief lost en solo het Velodrome binnen rijdt.
Amstel Goldrace - Karsten Kroon (Gesink lijkt te gaan winnen na een door Mollema geleide uitputtingsslag maar Kroon blijkt toch een nipt sterker eindschot te hebben)
Waalse Pijl - Gesink (niet te houden na het debacle op de Cauberg en hij wint met de snelste beklimming van de muur van Huy ooit)
Luik Bastenaken Luik - Johnny Hoogerland (Op de Wanne trekt hij zo hard door dat alleen Andy Scheck mee kan, op de Valkenrots moet ook Andy passen en komt Johnny solo aan)
Omloop het Nieuwsblad - Nikki Terpstra (na een lange solo door de regen)
Gent Wevelgem - Theo Bos (kopman Hushovd kan niet uit zijn wiel komen in de sprint, Kenny van Hummel wordt nipt derde)
Milaan Sanremo - Piet Rooijakkers (tot ieders verbazing blijft hij in een lange ontsnappning vooruit. Na de finish maakt hij een lange neus naar Cavendish waarop deze zo boos wordt dat hij Piet op zijn smoel slaat. Cavendish wordt vervolgens voor de rest van het seizoen geschorst wegens gedrag dat strijdig is met the spirit of sport, nobody fucks with Piet Rooijakkers!)
Ronde van Vlaanderen - Martijn Maaskant (na de Bosberg komt hij niet meer uit het wiel van Devolder en in de sprint legt hij hem er op, Leif Hoste wordt na een maniakale achtervolging nog knap tweede)
Parijs Roubaix - Lars Boom (Alleen Boonen kan volgen maar Boom kan na iedere bocht zo hard doortrekken dat hij bij het oprijden van de Carrefour de l'Arbre Boonen definitief lost en solo het Velodrome binnen rijdt.
Amstel Goldrace - Karsten Kroon (Gesink lijkt te gaan winnen na een door Mollema geleide uitputtingsslag maar Kroon blijkt toch een nipt sterker eindschot te hebben)
Waalse Pijl - Gesink (niet te houden na het debacle op de Cauberg en hij wint met de snelste beklimming van de muur van Huy ooit)
Luik Bastenaken Luik - Johnny Hoogerland (Op de Wanne trekt hij zo hard door dat alleen Andy Scheck mee kan, op de Valkenrots moet ook Andy passen en komt Johnny solo aan)