moet ik navragen. Werd bij mijn 1e verkennende gesprek niet aangegeven dat het een optie was (ook niet om gevraagd)
Aankoopadvies Bikefitter
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Voor de Tarmac SL bestaat een -6 en -12° stuurpen. Alle info op de Specialized website.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ze hebben beide een negatieve hoek.
De -12 zit "dieper" dan de -6°.
Of dat effectief negatief is tov van de horizontale lijn weet ik niet maar voor TS doet dat er imo niet toe.
Maar iemand met een beetje wiskundige kennis kan dat waarschijnlijk perfect afleiden als je de geometrietabel van de tarmac er bij haalt.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid HC
Wat me ook opvalt een korte stuurpen en enorme reach van het stuur, ik zou daar in gaan schuiven
12cm stuurpen en 75mm stuur reach, dan zit je bovenop 2cm verder. Ik ervaar dat als fijner en de meeste lange personen
12cm stuurpen en 75mm stuur reach, dan zit je bovenop 2cm verder. Ik ervaar dat als fijner en de meeste lange personen
Ik sluit me aan bij chris80. 4,5 cm aan spacers er tussenuit, dat is echt héél veel. Ik betwijfel of je dan kunt vaststellen of je nieuwe houding geschikt voor je is, omdat de overgang (te) groot en abrupt is. Je kunt het beter langzaam afbouwen, precies zoals chris8 zegt (hoewel ik het zelfs nog wat langzamer zou doen).