Ik zag deze schoenen en dacht: laat ik dat ook eens proberen. Ik heb deze gekocht.lubbe162 schreef: ↑14 jul 2020 20:57 De Tiebao schoenen maatje 42 inmiddels verkocht en voor mezelf een nieuw paar besteld 1 maatje groter. Dat geeft nét even iets meer ruimte om in de winter een paar dikkere sokken te kunnen dragen. Verder ben ik nog altijd zeer positief over de wielerschoenen die ik via Ali bestelde !!
Mijn impressie:
Het duurde 6 weken voor ik ze had en toen was de temperatuur dus te hoog om ze te testen. Vorige week met 5 graden mijn eerste 2 uurs rondje gedaan. Normaal begin in dan al wel koude voeten te krijgen, nu dus niet. Daarmee hebben we alle positieve punten gehad.
De schoenen zijn lastig aan te trekken 4 x klittenband per schoen en lastig alles goed strak te zetten.
De schoenen zijn erg stug aan de bovenkant en dat fietst minder prettig.
De stijfheid van de zool en het gewicht is niet geweldig, maar dat had ik ook niet verwacht bij deze prijs.
De kleur is glimmend geel (dat goedkope plastic) en daardoor heb ik ook geen goed gevoel over de levensduur van de schoenen.
Omdat ik ook snel last van koude voeten heb blijf ik ze voorlopig gebruiken, maar ben benieuwd hoe lang ze het vol gaan houden.