In maat 53 - 60 of 62 tegen 05 april 2022.
Van Shimano naar Campagnolo...
-
- Forum-lid
Net mijn Canyon Endurace binnen prachtfiets voor normaal geld vindt ik
Dus je betaalt 2.500 euro voor een groepset en vindt dan dat fietsen duur is? Heb je wel enige realiteitszin?theseparator schreef: ↑24 mar 2022 23:19 ...
Wie kan dit nog veroorloven voor zichzelf of voor zijn kinderen ?
Dat is meer geld voor een groepsset dan dat ik ooit betaald heb aan een fiets.
Je frustratie is dus dat voor jou de duurste fietsen te duur zijn. Misschien moet je eens een proberen gelukkig te worden in het leven.... zo veel geld kost dat niet.
Ik vermoed dat je ook ongelukkig bent omdat een Picasso schilderij duur is?
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ik vind dat je in je betoog wel heel zwaar uitpakt.
En om het terug wat luchtiger te houden, je gaat een unieke Picasso nu toch niet vergelijken met, weliswaar mooie, fietsonderdelen die elke dag van de band rollen.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Het commentaar van Walter liggend streepje komt meer over als dat van een ervaringsdeskundige...
Dit icoontje heeft als functie het luchtig te houden
De groeten
Ik zou zeggen; lees TS zijn openingspost nog eens.
Ik wil er maar op wijzen dat er in het leven voor iedereen zaken zijn die zo duur zijn dat je ze niet koopt (wat je budget ook is) en als je dan zaken koopt duurder dan wat 90% van de kopers loopt, je nog zeurt dat het duur is etc...
Ik wil er maar op wijzen dat er in het leven voor iedereen zaken zijn die zo duur zijn dat je ze niet koopt (wat je budget ook is) en als je dan zaken koopt duurder dan wat 90% van de kopers loopt, je nog zeurt dat het duur is etc...
Ik snap de OP niet.
Want Campa is echt alles behalve goedkoop. Maar wel goed spul.
Want Campa is echt alles behalve goedkoop. Maar wel goed spul.
Nu snap ik je beter, sterker nog, ben het met je redeneerrichting eenswalter- schreef: ↑25 mar 2022 18:15 Ik zou zeggen; lees TS zijn openingspost nog eens.
Als ik een onbeperkt budget zou hebben zou ik kopen wat bijna niemand koopt. (en zou dan de beste vriend van de verdoemde oligarchen zijn)
De groeten
- daniel1975
- Forum-lid HC