Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Een Megmeister L8 bibshort, een Megmeister woven plain shirt en een Megmeister hybrid windvest.
Benieuwd naar de kwaliteit en de pasvorm.
Zou volgens Jos Ruiterman van Megmeister "made in Portugal" zijn.
Benieuwd naar de kwaliteit en de pasvorm.
Zou volgens Jos Ruiterman van Megmeister "made in Portugal" zijn.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- thestudent
- Forum-lid HC
Serieus goede deal in deze tijden. Als je m toch niet wil heb ik interesse in alleen t frame. Al weet ik zo ook niet wat de maten zijn.Ernie C. schreef: ↑28 mar 2022 12:39
Voor 250€ een leuk fietsje. 10 speed Centaur, Zonda's en een half carbon, half stalen frame. Volgens de overlevering Columbus Spirit. Het weegt in ieder geval niks.
Het stond te koop als een aluminium frame.
Eigenlijk heb ik hem alleen gekocht omdat hij zo goedkoop was, voor de wielen en de groep. Hij is voor mij wat aan de kleine kant maar eigenlijk kriebelt het wel een beetje om er een ultralichte, stalen klimfiets van te maken.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
-
- Forum-lid HC
De laatste (voorlopig) HG701 ketting bij Mantel. Nu hopen dat er geen voorraadverschil is en de orderpicker er naast grijpt.
dan moet het je om de quicklink gaan? Rose had er recent nog zat liggen (die Dura Ace met linking pin was goedkoper dus die heb ik voor mezelf meegenomen).
Het was de voorraad van de webshop, de winkels hadden er nog genoeg liggen volgens de website.sharkman113 schreef: ↑29 mar 2022 22:15De laatste (voorlopig) HG701 ketting bij Mantel. Nu hopen dat er geen voorraadverschil is en de orderpicker er naast grijpt.
dan moet het je om de quicklink gaan? Rose had er recent nog zat liggen (die Dura Ace met linking pin was goedkoper dus die heb ik voor mezelf meegenomen).
-
- Forum-lid HC
Shimano zijn altijd fijne schoenen, zitten mooi in het midden qua breedte en lengte.
Mooi ook de 902, strak en netjes
Ik wilde ze in het zwart maar waren er niet toen maar Giro Empirial gekocht in het zwart, die zitten bij mij nog net ff een tikje fijner.
Mooi ook de 902, strak en netjes
Ik wilde ze in het zwart maar waren er niet toen maar Giro Empirial gekocht in het zwart, die zitten bij mij nog net ff een tikje fijner.