Op een alu massini! Gewoon de prioriteiten juist zetten.... .
Van Shimano naar Campagnolo...
- thestudent
- Forum-lid HC
Wat een alu Massini? Die frames van 150 euro? Is dit topic een grote Satire of wat?
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
- Enzzo
- Forum-lid HC
Dat heb ik ook al twee keer voorgehad ja. Vreemd genoeg telkens maar aan één kant…Wat mij bij het monteren opviel was dat ik de schroefdraden in het bracket opnieuw moest 'nasnijden', lijkt alsof de toleranties tussen Shimano en Campagnolo verschillen.
Ik bouw mijn fietsen graag zelf dus het kan geen toeval zijn dat dit nasnijden telkens voorkomt.
Ik heb geen astap dus heb het bij een bevriende fietsenmaker laten doen en die zei ook al dat dit probleem vaker voorkomt
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Yup, dat was ook mijn eerste gedachtethestudent schreef: ↑27 mar 2022 09:21 Wat een alu Massini? Die frames van 150 euro? Is dit topic een grote Satire of wat?
Voor de prijs van die groep, kan je 17 Massini Sinergy frames kopen bij Math Salden.
- thestudent
- Forum-lid HC
Een CAAD is wat anders dan een massini. Behalve de goedkope caad optimos dan.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Schroefdraad zie je weer steeds vaker, en dat met name de t47 standaard. Ik heb dat zowel op mijn wegfiets als gravelaar. Bij een beetje piepen, losschroeven, schoonmaken en invetten. Heerlijk!
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Dat hebben ze wel goed voor elkaar hoor! Persoonlijk vind ik het beter geslaagd dan mijn DB groep van SRAM: amper geluid, niet hoeven bijstellen, mooi gelijkmatig en gedoseerd remmen.
Geen enkele reden om naar die andere merken te kijken……
insta #gravelgremmen
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ze lopen alleen hopeloos achter met electrisch schakelen. Kun je heel veel van vinden qua noodzaak, maar feit is dat veel mensen het willen hebben en het vreselijk makkelijk installeren is.
Daar mist campa echt de boot helaas.
Daar mist campa echt de boot helaas.
Less is bore
dat idee heb ik ook.
Mochten ze de afgelopen 12 maanden een Chorus EPS in de aanbieding hebben voor rond de 2000 €.
die hadden ze veel kunnen verkopen.
Iemand enig idee waarom Campa alleen de peperdure Superrecord electronisch heeft?
Mochten ze de afgelopen 12 maanden een Chorus EPS in de aanbieding hebben voor rond de 2000 €.
die hadden ze veel kunnen verkopen.
Iemand enig idee waarom Campa alleen de peperdure Superrecord electronisch heeft?