Scott Addict RC opbouwtopic
is werkelijk een mooie fiets ! Fietsenmaker bij mij in de buurt heeft ook een Scott Addict RC40 ( zelfde type en kleur frame )in de showroom staan . Best dat ik niet te veel meer aan zijn deur passeer !
Als we dan toch een puntje van kritiek mogen geven : staan de shifters niet te hoog geplaatst of is het gezichtsbedrog ?
Als we dan toch een puntje van kritiek mogen geven : staan de shifters niet te hoog geplaatst of is het gezichtsbedrog ?
ccc
Dat klopt wel, dat ga ik nog voor de eerste rit even corrigeren.
Inmiddels gedaan, gelukkig kon ik het stuurlint nog hergebruiken... Ook lelijke stickers eraf gehaald mbv de föhn...
Hierbij….
Het kapje op de stuurpen mist nog, de vork is net iets te lang afgezaagd waardoor de expander de topcap raakt en je dus het balhoofd niet kunt stellen. Opgelost met spacer bovenop. Waarom niet verder afzagen? Wel, ik ga de expander vervangen door eentje van Extralight en die ligt volledig in de vork en niet (deels) op de vork dus hoef ik 'm waarschijnlijk niet verder af te zagen...
Het kapje op de stuurpen mist nog, de vork is net iets te lang afgezaagd waardoor de expander de topcap raakt en je dus het balhoofd niet kunt stellen. Opgelost met spacer bovenop. Waarom niet verder afzagen? Wel, ik ga de expander vervangen door eentje van Extralight en die ligt volledig in de vork en niet (deels) op de vork dus hoef ik 'm waarschijnlijk niet verder af te zagen...
Met dat zadeltasje er bij weegt ie nu weer boven de 8kg of niet?
Tsja, je zal toch wat pechspulletjes mee moeten nemen he
-
- Forum-lid HC
Ik vraag me nog wel even af of die andere expander gaat werken 1 om de maat en 2 zal je waarschijnlijk een andere stalen bout moeten gebruiken ipv een alu.
Extralight is gewoon 1 ¼" dus dat is geen probleem.
Die alu bout gaat er sowieso uit, want die is al bijna rot nu.
Die alu bout gaat er sowieso uit, want die is al bijna rot nu.