Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- boswielrenner
- Forum-lid
Assos Mille winter bib tight
Assos summer skin layer
Parktool schaar
Bidon 2x
Assos sokken spring/fall
Assos zomer sokken
Deda Loop bartape
Pirelli Smarttube 4x
Assos summer skin layer
Parktool schaar
Bidon 2x
Assos sokken spring/fall
Assos zomer sokken
Deda Loop bartape
Pirelli Smarttube 4x
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Ik ga hem eerst zelf eens proberen. Alle onderdelen eraf gedraaid en er blijft een frame van 1570 gram over. Best netjes voor 'staal'.thestudent schreef: ↑29 mar 2022 19:13Serieus goede deal in deze tijden. Als je m toch niet wil heb ik interesse in alleen t frame. Al weet ik zo ook niet wat de maten zijn.Ernie C. schreef: ↑28 mar 2022 12:39
Voor 250€ een leuk fietsje. 10 speed Centaur, Zonda's en een half carbon, half stalen frame. Volgens de overlevering Columbus Spirit. Het weegt in ieder geval niks.
Het stond te koop als een aluminium frame.
Eigenlijk heb ik hem alleen gekocht omdat hij zo goedkoop was, voor de wielen en de groep. Hij is voor mij wat aan de kleine kant maar eigenlijk kriebelt het wel een beetje om er een ultralichte, stalen klimfiets van te maken.
Campagnolo Ultra Dork
Die heb ik een tijdje terug ook gekocht en bevalt mij zeer goed!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zeg BWR, die twee dagen na-winter zijn niet zo dramatisch dat je daar ook weer een aparte outfit voor nodig hebt
Less is bore
- boswielrenner
- Forum-lid
Ja dat klopt , maar korting was prima en er zijn nu van die dagen, die in de ochtend nog best koud zijn, maar niet koud genoeg zijn zoals in de winter waar ik altijd mijn Assos Bonka bib tights draag.
https://www.zikloland.com/assos-bonka-y ... a-el-frio/
https://www.zikloland.com/assos-bonka-y ... a-el-frio/
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Dikke week terug bij Futurum (met een aantrekkelijke korting en daarboven nog een extra korting bij afrekenen) voor de kopvrouw Assos UMA GT Winter Fietsbroek gekocht.
Door deze late winterprik kon de broek vandaag alsnog getest worden en werd door mijn madam zeer positief beoordeeld.
Door deze late winterprik kon de broek vandaag alsnog getest worden en werd door mijn madam zeer positief beoordeeld.
Al een tijdje aan het denken voor een andere fietspomp want bij die van mij is er condens in de drukmeter en is soms lastig af te lezen, geeft mji ook geen zekerheid meer over de juiste druk.! Pompen doet hij goed, dus . . . . . . de knoop door gehakt en een accu luchtcompressor gekocht. Mijn beste aankoop sinds tijden, wat een genot om met deze Xiaomi Mi S1 (vernieuwde versie) eventjes de juiste druk in de banden te pompen, iets wat ik voor elke rit controleer/corrigeer, dus . . . . . had dat eerder moeten doen, aanrader dus.!
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Gekocht op Amazon.nl voor € 53. Let wel op dat je het inschroefventiel goed hebt vast gedraaid omdat je koppeling daarop moet vast schroeven. In bar geeft hij op een cijfer achter de komma de waarde en slaat automatisch af bij de ingestelde waarde. Ook mogelijk in Psi in te stellen. Vooralsnog goede aankoop.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
-
- Forum-lid HC
Maat van mij heeft de Bosch, die werkt ook wel goed. Redelijk snel leeg en deze?
wel de S en de 1 omdraaien, nu krijg ik allemaal elektrische steppen
EDIT
Waarom op amazon? Ik zie ze bv op bol goedkoper of zijn er meerdere versies
wel de S en de 1 omdraaien, nu krijg ik allemaal elektrische steppen
EDIT
Waarom op amazon? Ik zie ze bv op bol goedkoper of zijn er meerdere versies
Idd, 1S is de verbeterde versie, meer volume, sneller opladen met usb-c.
Omdat ik straks ga fietsen even de bandendruk gecontroleerd, voorband stond bijna leeg (inschroefventiel was los.!) oppompen naar 6 bar duurde ong. 1 minuut. Handig is dat bij het inschakelen de laatste ingestelde stand/waarde opkomt. Ook kan de verloopnippel naar presta gewoon blijven zitten als je het slangetje weer terugstopt in het apparaat.
Omdat ik straks ga fietsen even de bandendruk gecontroleerd, voorband stond bijna leeg (inschroefventiel was los.!) oppompen naar 6 bar duurde ong. 1 minuut. Handig is dat bij het inschakelen de laatste ingestelde stand/waarde opkomt. Ook kan de verloopnippel naar presta gewoon blijven zitten als je het slangetje weer terugstopt in het apparaat.