Canyon
-
- Forum-lid
Het is allemaal wel te doen maar het wordt er zeker niet eenvoudiger op. Canyons worden ook verkocht met één vaste stuurpenlengte per framemaat en een vast aantal spacers. Als je deze zaken achteraf nog wil veranderen..... En lang niet alle fietsers zijn zo handig dat ze alles zelf kunnen.
Dan is hij toch erg traag. Ik ben er zeker van dat ik het binnen het uur klaar heb (enkel het onderste, bovenste verslijt echt nooit, dat erbij dan zou het toch binnen 1.5 uur klaar zijn) en ik ben echt niet de snelste.
Punt blijft: wil je een Canyon, zorg dan dat je er zelf aan kan werken (of iemand hebt die het voor je kan doen), heb je 2 linkerhanden (of te lui,...) koop dan iets bij de fietsenmaker om de hoek (ik ben niet echt fan van Canyon, moest het niet duidelijk zijn )
Gelukkig hebben we allemaal vrije keuze in wat we waar kopen.
Punt blijft: wil je een Canyon, zorg dan dat je er zelf aan kan werken (of iemand hebt die het voor je kan doen), heb je 2 linkerhanden (of te lui,...) koop dan iets bij de fietsenmaker om de hoek (ik ben niet echt fan van Canyon, moest het niet duidelijk zijn )
-
- Forum-lid HC
Volgens mij zijn er ook FM waar je gewoon terecht kan, hier tenminste wel!
https://www.koers.cc/canyon-friendly-bikeshop/
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Bakfiets, kinderfiets, alle soorten en maten velgen, zelfs mijn china mtb en canyons zijn welkom bij Rekers in Hoensbroek…
Welke fm wilt nou geen geld verdienen.
Maaar, meeste doe ik toch zelf. Al loop ik regelmatig ook binnen voor wat onderdelen. Zijn ze op voorraad, kijk ik niet naar die paar euro verschil
Welke fm wilt nou geen geld verdienen.
Maaar, meeste doe ik toch zelf. Al loop ik regelmatig ook binnen voor wat onderdelen. Zijn ze op voorraad, kijk ik niet naar die paar euro verschil
Ik ben met mijn Canyon nog nooit de deur gewezen. Maar alsof Canyon de grote boeman is als merk. Met met vorige racer, een Cervelo, was ik hier in de regio bij elke FM gewoon welkom terwijl niemand Cervelo als merk voert.
Ik pak ze wel weer in de afdaling
Onzin, ben nog nooit door een fietsenmaker weggestuurd die geen reparatie of onderhoud wilde uitvoeren aan mijn Canyon of Rose fiets. Waarom zouden ze? Ze verdienen meer geld aan reparaties dan aan verkoop lijkt me.TL@ schreef: ↑26 mar 2022 12:12 ...