Kom maar door met de epische verhalen!
Het weer was in ieder geval zo..
Verzet Velomediane?
En dit jaar een parcours zonder de Côte de Beffe.
Door regen en wind waren de omstandigheden dit jaar zeker niet eenvoudig.
Voor de duidelijkheid, zelf niet gereden, hier wel uren na de kopgroep nog renners zien passeren onderweg naar Laidprengeleux.
Door regen en wind waren de omstandigheden dit jaar zeker niet eenvoudig.
Voor de duidelijkheid, zelf niet gereden, hier wel uren na de kopgroep nog renners zien passeren onderweg naar Laidprengeleux.
Het weer was niet bepaald top. Eerste uren bijna continu regen gehad en zonder echte regenkleding werd dat voor mij wel erg koud op een gegeven moment.
Het verzet 11-28 was prima achteraf, alleen op de mur de la velomediane en de haussire was een tandje extra handig geweest. Dank voor jullie reacties daarover!
Qua sfeer, omgeving en parcours vond ik het wel een aanrader. Ondanks de regen stonden op veel plekken nog bandjes etc. Hoop eens terug te keren voor een snellere tijd in warmere omstandigheden
Het verzet 11-28 was prima achteraf, alleen op de mur de la velomediane en de haussire was een tandje extra handig geweest. Dank voor jullie reacties daarover!
Qua sfeer, omgeving en parcours vond ik het wel een aanrader. Ondanks de regen stonden op veel plekken nog bandjes etc. Hoop eens terug te keren voor een snellere tijd in warmere omstandigheden
Alle keren dat ik gestart ben heb ik s'morgens ter plaatse ingeschreven. Uitverkocht dus nog niet mee gemaakt. Wel iets duurder, maar maak deze keuze om gewoon af te wachten wat het weer doet. Vrijdagavond weer bericht bestuderen en beslissen of je zaterdag ochtend wel of niet naar La Roche rijdt.
Woon in west brabant en dan is het nog goed aan te rijden s'morgens vroeg.
Woon in west brabant en dan is het nog goed aan te rijden s'morgens vroeg.