Ik heb al eerder voor een aantal forumleden een leuk dagje die kant op georganiseerd. En HEEL veel niet forumleden. Overigens NIET commercieel!
Sterker het koste mij geld maar PR is nu eenmaal een van mijn passies en passies mogen geld kosten. Bij dit soort trips maak ik een bijzondere herinnering op mijn kosten die deelnemers krijgen. Zo heb ik al eens Rocky Road (zoek maar op) gemaakt maar ook speciale postzegels laten maken die deelnemers ingelijst kregen
1 keer naar het nieuws kijken en ieder snapt waarom je op andere momenten het leven leuk moet maken!
Wil over een dergelijke trip wel eens nadenken. Ik rammelde het net ook maar even uit het toetsenbord als tip voor liefhebbers
Ik heb met een groep daar eens in de buurt in een B&B gezeten met een verblijf voor 8 man en eigen koken. Heb ik samen met 1 ander gekookt wat zorgde dat de kosten laag bleven,
Dat is iets wat voor sommige toch ook een ding is. Ik heb met dit soort dingen ook een heel scherpe visie als ik iets voor een groep organiseer: degene met de dunste beentje en de kleinste portemonnee bepalen het tempo.
Toen hebben we op vrijdag de recon met de profs gereden en zaterdag de toertocht. Was alleen bizar koud. Gaudin vroeg tijdens de recon aan mij: "You like?"
Toen ik lek reed was z'n ploegleider niet te beroerd om mij te helpen: