Titanium fietsen
Mijn JGuillem met de nieuwe wielen, gebouwd door van speyk wheels. 45mm Lightbicycle velgen, Erase naven.
Na jaren 'verlekkeren' aan titanium fietsen, heeft de Specialized nu plaatst gemaakt voor een zelf opgebouwde Van Nicholas Skeiron.
Het heeft even geduurd voordat alle onderdelen binnen waren, maar het was het wachten waard. Wat rijdt dit heerlijk.
Het heeft even geduurd voordat alle onderdelen binnen waren, maar het was het wachten waard. Wat rijdt dit heerlijk.
Laat ik ook een duit in het zakje doen...
Nadat ik ongeveer twee jaar geleden mijn carbon Gazelle total loss had gereden op een wegafzetting deze Van Tuyl van de eerste eigenaar gekocht. In eerste instantie om titanium eens te proberen, maar inmiddels wil ik niks anders meer en ben ik nog steeds heel blij met deze fiets. Het is al een wat ouder baasje, maar hij geeft me nog heel veel plezier.
Vraag: Voor de toekomst zou ik er graag één met schijfremmen en volledige kabelvoering binnendoor willen. Helaas kom ik nog niet veel verder dan de Braun Katai (sowieso een pracht fiets), maar als iemand nog andere suggesties heeft dan hoor ik het graag.
Nadat ik ongeveer twee jaar geleden mijn carbon Gazelle total loss had gereden op een wegafzetting deze Van Tuyl van de eerste eigenaar gekocht. In eerste instantie om titanium eens te proberen, maar inmiddels wil ik niks anders meer en ben ik nog steeds heel blij met deze fiets. Het is al een wat ouder baasje, maar hij geeft me nog heel veel plezier.
Vraag: Voor de toekomst zou ik er graag één met schijfremmen en volledige kabelvoering binnendoor willen. Helaas kom ik nog niet veel verder dan de Braun Katai (sowieso een pracht fiets), maar als iemand nog andere suggesties heeft dan hoor ik het graag.
Bij titanium vind ik de niet te extreem oversized modellen zoals deze eigenlijk toch wel het mooist. Er zijn genoeg opties voor hele fraaie titanium fietsen met schijfremmen en volledige kabelvoering binnendoor. Alleen moet je misschien wel je auto te koop zetten om het te financieren. Bijvoorbeeld https://stelbel.it/en/ en dan de SB/03 Evoluzione
Legend maakt ze met volledig weg gewerkte kabels. En der zullen er vast nog meer zijn. Je kan natuurlijk altijd bij de bouwers/ merken zelf de vraag stellen, vindt je er vast wel eentje die fiets kan maken zoals jij dat wil. Als je maar betaald kunnen ze veel.
Succes met de zoektocht naar jouw toekomstige droomfiets en vooral veel plaatjes wanneer je hem hebt.
Succes met de zoektocht naar jouw toekomstige droomfiets en vooral veel plaatjes wanneer je hem hebt.
-
- Forum-lid
Prachtige fietsen.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.