Inderdaaddaniel1975 schreef: ↑16 apr 2022 12:33 Heel snel kappen met die ellendige test flauwekul.
Ik heb nu meer last van mijn ordinaire verkoudheid dan van mijn covid vorige maand. Fit voelen = eigen keuze maken.
Vrouwenwielrennen 2021, 2022, 2023 en 2024
Elisa Balsamo uit koers gehaald vanwege een plakbidon in P-R.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Pech dat ze met een opvallend truitje rijdt… dan val je eerder op.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Tsja, en ik kreeg mijn hoogste ooit op het meest idiote zinloze moment in een moment van onoplettendheid. Domme pech noemen ze dat.
Less is bore
Het nieuwsblad heeft het over 3 cruciale fouten die de ploegleiding (SDW) gemaakt heeft.
Ik houd maar op één fout nml. toen Kopecky de achterstand op Elisa tot 13sec had gereduceerd moest Chantal die 13sec, overbrugging, voor haar rekening genomen hebben maar zij deed het niet en wachte op de geloste Kopecky (gelost tgv. haar beukwerk in dienst van Blaak). Daar zit volgens mij 'de gemiste kans voor Blaak.
Ik houd maar op één fout nml. toen Kopecky de achterstand op Elisa tot 13sec had gereduceerd moest Chantal die 13sec, overbrugging, voor haar rekening genomen hebben maar zij deed het niet en wachte op de geloste Kopecky (gelost tgv. haar beukwerk in dienst van Blaak). Daar zit volgens mij 'de gemiste kans voor Blaak.
verdiende winnares daar niet van, maar wat een triestige mentaliteit van het achtervolgend groepje. Chantal Blaak mocht zich afbeulen aan de kop van het groepje, Kopecky gaf af en toe een beetje steunt en de rest keek lijdzaam toe en liet de latere winnares naar de overwinning rijden.
Om dan later daar ergens tussen de 3de en tiende plek te eindigen
Om dan later daar ergens tussen de 3de en tiende plek te eindigen
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Tsja, waarom zou je SDW gaan helpen? Lotte in ern zetel naar de sprint brengen zou ik ook niet doen. SDW had moeten kiezen voor 1 van de dames.
Less is bore