Verloren: Zéfal HPX Fietspomp tussen Veenendaal en Utrecht
Vandaag (18 april, Tweede Paasdag) ergens van m'n fiets gevallen zonder dat ik het gemerkt heb. Mijn Zéfal HPX3 Fietspomp
(Er mag vanaf hier gelachen worden).
Ergens tussen Veenendaal en Utrecht (Elinkwijk/Amsterdamsestraatweg)
Ik ben er erg aan gehecht, want deze pomp doet het gewoon als je hem nodig hebt en je kunt je band er goed hard mee oppompen. Het is een kleine kans, maar als je hem gevonden hebt, laat het me dan even weten. Dank en stroopwafels vliegen jouw kant op.
(Er mag vanaf hier gelachen worden).
Ergens tussen Veenendaal en Utrecht (Elinkwijk/Amsterdamsestraatweg)
Ik ben er erg aan gehecht, want deze pomp doet het gewoon als je hem nodig hebt en je kunt je band er goed hard mee oppompen. Het is een kleine kans, maar als je hem gevonden hebt, laat het me dan even weten. Dank en stroopwafels vliegen jouw kant op.
hun fietsen.
- borgmonster
- Forum-lid
Zo een heb ik ooit ook nog gehad. Fijne pomp inderdaad. Past helaas alleen op een stalen frame…
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
Een reden temeer om met staal te rijden.borgmonster schreef: ↑18 apr 2022 23:50 Zo een heb ik ooit ook nog gehad. Fijne pomp inderdaad. Past helaas alleen op een stalen frame…
Gelukkig produceert Zéfal ze weer. Op diverse plekken staan ze nog te koop.
Of ze écht goed passen vraag ik mij afborgmonster schreef: ↑18 apr 2022 23:50 Zo een heb ik ooit ook nog gehad. Fijne pomp inderdaad. Past helaas alleen op een stalen frame…
Courir c'est mourir un peu
-
- Forum-lid
Ik heb mijn Zéfal HPX opgestuurd aan de framebouwer voordat hij mijn stalen frame ging bouwen. Past dus gegarandeerdsynapse schreef: ↑19 apr 2022 15:52Of ze écht goed passen vraag ik mij afborgmonster schreef: ↑18 apr 2022 23:50 Zo een heb ik ooit ook nog gehad. Fijne pomp inderdaad. Past helaas alleen op een stalen frame…
- borgmonster
- Forum-lid
Inderdaad, hebbik er ooit zelf bij op laten solderen toen m’n frame werd overgespoten.
Kon eerst ook langs de zitbuis, maar daar kwamen tweede bidonnokjes.
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
Zag op mijn Rodeolabs ook twee van die nokjes aan de binnenkant van mijn frame. Dacht eerst 'grappig, bescherming voor een frametas'. Later besefte ik pas dat het voor een pomp bedoeld was.
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Het bandje gaat om de framebuis. Met de plastic schroef draai je het bandje vast. Dan heb je de nok die je nodig hebt. Het puntje dat naar beneden wijst komt in de kop van de pomp. Zou vast moeten zijn. Zou...
hun fietsen.