Canyon
Dank voor jullie reacties. Ik ga er nog eens over nadenken, het lijkt nu als een soort witte waas op een volledig blauwe fiets en de plekken op de voorvork zijn me mogelijk toch wat te groot om het te kunnen waarderen als een toffe weerspiegeling van het carbon..
Ik heb twee van deze exemplaren van dicht bij gezien en bij alle twee zag de vork er zo uit. Dat is dus hoe het hoort.
Wel kon ik dit ook niet op de foto zien. Zodra er zon opvalt ziet de fiets er anders uit dan op de foto. Als dat niet jouw smaak is is dat wel heel vervelend.
Ik denk dat je niets hoeft te verwachten vanuit canyon.
Wel kon ik dit ook niet op de foto zien. Zodra er zon opvalt ziet de fiets er anders uit dan op de foto. Als dat niet jouw smaak is is dat wel heel vervelend.
Ik denk dat je niets hoeft te verwachten vanuit canyon.
- thestudent
- Forum-lid HC
Ik vind m op de website ook niet lijken op wat je krijgt. Overigens vind ik UD-carbon ook niet mooi. blank over een 3k of 1k weave vind ik wel mooi. Dus ik kan de teleurstelling wel begrijpen. Echter is er technisch denk ik niet iets mis.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Op de canyon site is het inderdaad veel mooier en sjieker.Kiekeboe schreef: ↑21 apr 2022 20:59 Ze hebben misschien gelijk, maar het ziet er allesbehalve mooi uit ...
Op de website ziet die fiets er compleet anders uit
https://www.canyon.com/nl-be/road-bikes ... e=R076_P05
Less is bore
Nieuwe canyon servicecentrum in Noord Holland bij Bike Service van Vuure in Avenhorn
Absoluut vervangen. Proberen via garantie. Scheurtje in carbon is echt niet meer veilig.