Chinese kledij
Tja, daar wordt veel ‘inspiratie’ bij opgedaan….. Overigens zie ik reclame langs komen van Protest. Die hebben nu ook fietskleding waarbij 1 shirt wel heel erg lijkt op het klassieke Brevet shirt.
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Ik heb een tijd geleden een waardebon van Rogelli gewonnen. Fijne shirts. Ik heb er intussen 2 of drie. De bib van 70 euro is echt z'n geld niet waard. De anti slip boord begon heel snel loslaten. Bij elke beenbeweging schuiven de pijpen op en neer. Ritjes langer dan 2u doe ik er ook niet mee door het zeem.
Iemand een goeie link voor custom shirtje op Ali?
Ik zou een truitje willen met m'n Insta naam.
Met Rogelli heb ik geen ervaring, trouwens je vond het toen nog een fijne broek. Enfin, inmiddels bijna twee jaar ervaring met een Ekoï winterkledingset en ook een zomerkledingset en het bevalt mij, naast de kledingsets van Castelli goed, zo goed zelfs dat ik het durf te vergelijken met Castelli kwaliteit.hayes schreef: ↑31 aug 2022 10:20Ik heb een tijd geleden een waardebon van Rogelli gewonnen. Fijne shirts. Ik heb er intussen 2 of drie. De bib van 70 euro is echt z'n geld niet waard. De anti slip boord begon heel snel loslaten. Bij elke beenbeweging schuiven de pijpen op en neer. Ritjes langer dan 2u doe ik er ook niet mee door het zeem.
Iemand een goeie link voor custom shirtje op Ali?
Ik zou een truitje willen met m'n Insta naam.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
De eerste paar ritjes waren ok. Toen liet de anti slip ook nog niet los.
Ik heb snel gemerkt dat voor langere ritten (boven 2 tot 3 uur) de zeem echt niet volstaat.
M'n Spexcel broekjes draag ik ook op lange ritten.
Rogelli zelf was trouwens heel aangenaam in omgang. Ik meldde het probleem en kreeg prompt 30% korting voor een volgende item. Daarmee heb ik een heel fijn shirt gekocht.
Ik heb 1 Ekoi shirt en daar ben ik gewoon tevreden over. Bibs heb ik geen ervaring.
Ik heb snel gemerkt dat voor langere ritten (boven 2 tot 3 uur) de zeem echt niet volstaat.
M'n Spexcel broekjes draag ik ook op lange ritten.
Rogelli zelf was trouwens heel aangenaam in omgang. Ik meldde het probleem en kreeg prompt 30% korting voor een volgende item. Daarmee heb ik een heel fijn shirt gekocht.
Ik heb 1 Ekoi shirt en daar ben ik gewoon tevreden over. Bibs heb ik geen ervaring.
https://nl.aliexpress.com/item/32795529 ... pt=glo2nld
Bestellen, betalen en dan contact opnemen met de verkoper. Je kan afbeeldingen doorsturen. Ze maken een voorbeeld, en als dat goed is voor je, produceren ze de trui. Ik heb er heel goede ervaringen mee.
Na vrijwel enkel goede reviews gelezen te hebben van Darevie, een setje besteld. Ik ben zeer aangenaam verrast, zomersetje voor 60 euro. Zeer proper afgewerkt en strak aansluitend. Voelt net zo kwalitatief aan als m'n Bioracer setje van 160 euro, ook de zeem lijkt me goed te zijn.
https://nl.aliexpress.com/store/3103076
https://nl.aliexpress.com/store/3103076