Allez mannen, beetje jennen mag vandaag , maar ik zal mijn berichten een aantal keer moeten screenen blijkbaar voor ik ze post . Bij de vrouwen zijn de solo's meer voorkomend, maar wie weet nog wie de laatste winnaar was van LBL bij de mannen na een solo ( die renner in zijn wiel even terzijde gelaten) van meer dan 30 kms? Hinault, en dan..?i-mac schreef: ↑24 apr 2022 17:19Absoluut. Daar heb ik evenveel van genoten. En dan die mooie glimlacht na de wedstrijddaniel1975 schreef: ↑24 apr 2022 17:17 Hoezo lang geleden? Paar uur daarvoor toch nog na een fraaie solo?
Nu dus over LBL voor vrouwen wat een beetje in het andere topic over vrouwenwielrennen thuis hoort: inderdaad fantastische overwinning van Annemiek, het is haar meer dan gegund na al die ereplaatsen ( en een aantal overwinningen ).
Tijdens de RVV en strade bianchi heb ik nog voor Lotte Kopecky gesupporterd omwille van haar blanco erelijst in die wedstrijden en als boost voor het belgische wielrennen, nu mag ze terug naar de ereplaatsen verwezen worden achter Annemiek, geen probleem mee.