Muziek - Een streling voor het oor ...
Rust in Vrede Arno Zoals hij kort geleden nog wist te vertellen aan zijn publiek, ik ga naar mijn moeder ...
https://youtu.be/kk6-4uX51yo?t=1505
https://youtu.be/kk6-4uX51yo?t=1505
Aan zijn moeder heeft hij een prachtige ode gebracht en vertolkt. In zijn beginjaren (TC-MATIC)dacht hij nog dat hij vooral moest zingen (wat hij niet goed onder de knie had) later is hij geëvolueerd naar een top performer/entertainer en is daar bij de allergrootsten te beschouwen. Wat een vechter ook om tot de laatste snik te blijven werken en optreden, mijn bewondering is groot. Mijn medeleven aan al degenen die kort bij hem stonden.
Maar even het album Nachtwerk van Vreemde Kostgangers opgezet
R.I.P. Hennie Vrienten
R.I.P. Hennie Vrienten
- Enzzo
- Forum-lid HC
Tja wat een verlies binnen een paar dagen zeg! Arno, Jan Rot en nu dus Hennie. Niet allemaal mijn jeugdhelden maar zeker wel vormend geweest voor mij.
Vooral Arno had ik diep in mijn hert zitten. Onlangs nog zijn VRT sessies beluisterd. Ras artiesten! Allemaal!!
Vooral Arno had ik diep in mijn hert zitten. Onlangs nog zijn VRT sessies beluisterd. Ras artiesten! Allemaal!!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Alice Nahon; dit gedicht van haar is het enige gedicht dat mij is bijgebleven van mijn schooltijd. <<tot voor enkele jaren terug kende ik het nog (bijna) helemaal van buiten, nu enkel nog de eerste vier regels (schande)
Vanmorgen koud op de fiets
Wandelen met een vriend en behoorlijk fris
Net terug op de fiets tegen koud windje in.
Even een lekkere plaat om warm te worden
Van de week dit album gekocht en nu draaibeurt 3 en wat een feest.
Taj Mahal And Ry Cooder Get On Board: The Songs Of Sonny Terry And Brownie McGhee
Lekker glaasje erbij
Wandelen met een vriend en behoorlijk fris
Net terug op de fiets tegen koud windje in.
Even een lekkere plaat om warm te worden
Van de week dit album gekocht en nu draaibeurt 3 en wat een feest.
Taj Mahal And Ry Cooder Get On Board: The Songs Of Sonny Terry And Brownie McGhee
Lekker glaasje erbij