Uhhh, waarschijnlijk koffie na de maal......, maar je weet dat je dat allemaal een stuk goedkoper kan krijgen bij Magura? Daar heeft Campa alle techniek 'geleend'.
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Voor de 'oude' disc van Campa klopt dat inderdaad. In de beschrijving staat genoemd dat je royal blood kan gebruiken. Bij de 'nieuwe' staat dat niet meer. De nieuwe gebruiken ook geen blauwe maar rode olie. En wat het verschil daarin precies is weet ik niet. Waarschijnlijk niets maar dan nog, om geen gezeur te hebben met eventuele garantie geef ik graag een paar euro (want daar komt het op neer voor 50ml olie) meer uit.
Ride bikes, not tanks!
Wel lange levertijd, stond eerst voor 2 mei geleverd nu is het al 15 mei
Bedankt voor de link! Zie het inderdaad. Ach heb er ook geen haast mee1094 schreef: ↑29 apr 2022 20:08Wel lange levertijd, stond eerst voor 2 mei geleverd nu is het al 15 mei
Scott Addict RC 20
-
- Forum-lid
Wielset Zipp 303s, Schwalbe Pro One TLE 28mm en een fles latex.
Compex SP 8.0 spierstimulator. Tijdje geleden een Sport 3.0 tweedehands gekocht om te proberen, goede ervaringen mee opgedaan maar draadloos werkt stukken handiger. Mijn oude toestel verkocht en een draadloze aangeschaft. Fijn apparaat, erg blij mee.
Dogma F
Ligt aan welk bedraad model je met een draadloos model vergelijkt.
Hier vind je een goed overzicht van programma's en mogelijkheden: https://www.compex.com/nl/compex-sport-range
Ik kwam van een bedrade Sport 3.0 van 12-14 jaar oud. Welgeteld 7 programma's, geen automatische instellingen, geen backlight op de bedieningsunit, geen snap elektroden maar 2mm pen (lastig/tijdrovend met aansluiten). Dus in mijn geval wel de moeite waard om meer dan 1 decennium vooruit te gaan in de tijd. Het nieuwe toestel heeft 40 programma's ipv 7 dus daar zit wel een hoop extra in. Ook veel betere begeleiding via display/app/pc-software. Bij de Sport 3.0 was dat er helemaal niet.
Heb je nu een toestel als bijvoorbeeld de SP 4.0 dan is een upgrade naar draadloos wel kostbaar, en dan investeer je bijna volledig in de draadloze verbinding. Qua functionaliteit ga je geen hele grote stappen vooruit.
Laatst gewijzigd door Ramon73 op 01 mei 2022 08:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Dogma F