Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- robbebopper
- Forum-lid HC
Ondanks dat het er mooi uitziet is ook hier helaas geen aandacht besteed aan het op de juiste wijze positioneren van de merknaam van de banden.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
2 x een nieuw shirtje van Gobik:
En een Shimano R8000 52t kettingblad. Ter vervanging van de 50t. Gekocht bij Bikeinn, omdat die in Nederland nergens meer verkrijgbaar is
En een Shimano R8000 52t kettingblad. Ter vervanging van de 50t. Gekocht bij Bikeinn, omdat die in Nederland nergens meer verkrijgbaar is
Cube Litening Aero C:68X SLT
Trek Emonda SL5
Rose Backroad GRX RX620
Cube Agree C:62 (Taxc Fiets)
Trek Emonda SL5
Rose Backroad GRX RX620
Cube Agree C:62 (Taxc Fiets)
- robbebopper
- Forum-lid HC
- boswielrenner
- Forum-lid
Bij gebrek aan voorraad van andere merken bij deze Tubeless banden uitgekomen. Beniewd naar deze banden en tubeless banden op de racefiets.
Een paar goed geteste tubeless ventielen 60mm
Specialized Romin Mirror Evo 155mm. Eindelijk na 3 weken door bezorgfouten van de shop in huis. Ben benieuwd naar dit zadel en ik kon mijn nieuwsgierigheid niet langer bedwingen, ondanks de prijs waar een paard de hik van krijgt.
Specialized Romin Pro Evo 155mm. Voor nog een andere fiets aangezien de Romin Evo zadel me wel bevalt.
2x Tubolito's S-tubo Road 80mm
Een paar goed geteste tubeless ventielen 60mm
Specialized Romin Mirror Evo 155mm. Eindelijk na 3 weken door bezorgfouten van de shop in huis. Ben benieuwd naar dit zadel en ik kon mijn nieuwsgierigheid niet langer bedwingen, ondanks de prijs waar een paard de hik van krijgt.
Specialized Romin Pro Evo 155mm. Voor nog een andere fiets aangezien de Romin Evo zadel me wel bevalt.
2x Tubolito's S-tubo Road 80mm
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Ik heb de Power mirror al een poosje. Laatst na een operatie voor de zekerheid een zadeldrukmeting gedaan met diverse zadels waaronder ook sqlab en m'n mirror kwam er verreweg het beste uit. Dat rechtvaardigt de belachelijke prijs toch weer een beetje
- Marcopfiets
- Forum-lid
2e hands Stevens 6x lite