Giro 2022
Goede voorspellerfiedoo schreef: ↑10 mei 2022 13:39Zo goed als ik er van overtuigd was dat mathieu de roze trui zou veroveren de eerste dag zo goed ben ik er nu zeker van dat hij hem kwijt is.mao schreef: ↑09 mei 2022 21:44 Nauw heren wat word het mogen?…..
https://www.touretappe.nl/giro-2022-par ... oute-2022/
Toch een behoorlijke puist om op te fietsen, windje tegen schijnt …ongunstig voor de aanvallers.
Vd Poel einde van de dag nog in het roze?
Ik verwacht van wel , dan kan hij het in ieder geval tot het weekend behouden.

Ik had ( misschien tegen beter weten) nog hoop…
- daniel1975
- Forum-lid HC
Pff, Dumoulin is klaar denk ik. Contract loopt af dit jaar, en dan einde carrière ben ik bang.
Jammer dat hij na die Giro zege niet meer op dat niveau lijkt te zijn gekomen.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- Tracing_NL
- Forum-lid
Met alle respect voor de Topsporter die hij is: Voor deze Giro is dumoulin klaar. kan ook helemaal niet met zo'n voorbereiding. Risico is dat hij nu mentaal een (nog grotere) duw krijgt en het niet meer op kan brengen. Dan rest een Prachtige Giro zege en een mooie 2e plaats in de Tour / giro. Een erelijst waar hij trots op mag zijn.
Ik kan me niet voorstellen dat hij nog een keer op podiumniveau terugkeert.
Ik kan me niet voorstellen dat hij nog een keer op podiumniveau terugkeert.
Ouder worden is verplicht, volwassen worden is een keuze.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Lekkere Nederlandse positiviteit weer in die voorlaatste twee berichten zeg…
Hij moet nu het geweer van schouder wisselen en voor een dagzege gaan. Volgens mij was hij bij voorbaat al niet echt de klassementsman voor Jumbo in deze Giro. (Foss was dat meer)
Dus meteen afschieten na een eerste slechte bergdag na een “rustdag” vind ik wat negatief
Hij moet nu het geweer van schouder wisselen en voor een dagzege gaan. Volgens mij was hij bij voorbaat al niet echt de klassementsman voor Jumbo in deze Giro. (Foss was dat meer)
Dus meteen afschieten na een eerste slechte bergdag na een “rustdag” vind ik wat negatief
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als hij een rit pakt of top 3 finished zal ik de 1e zijn mijn ongelijk toe te geven.
Maar ben toch bang dat ik een heel realistisch scenario heb geschetst
Maar ben toch bang dat ik een heel realistisch scenario heb geschetst

Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Denk het ook, over en uit. Zijn de benen niet die het probleem zijn maar mentaal iets dat ik al jaren vermoedde knap dat hij ooit de Giro heeft gewonnen.daniel1975 schreef: ↑10 mei 2022 18:07 Pff, Dumoulin is klaar denk ik. Contract loopt af dit jaar, en dan einde carrière ben ik bang.
YFood !!!
CyclingPodcast (?) had het over een transfer van Dumoulin naar Bike Exchange.
Is geen persoon om voor het geld ergens heen te gaan. Vandaag was eenrealitycheck voor hem. Hormonen zijn niet meer op het niveau van 5 jaar terug?
Is geen persoon om voor het geld ergens heen te gaan. Vandaag was eenrealitycheck voor hem. Hormonen zijn niet meer op het niveau van 5 jaar terug?
Niet zijken maar reiden !
Klopt, hij won alleen nog maar zilver op de Olympische spelen vorig jaardaniel1975 schreef: ↑10 mei 2022 18:07 Pff, Dumoulin is klaar denk ik. Contract loopt af dit jaar, en dan einde carrière ben ik bang.

In 2020 werd hij nog 7e in de Tour. Einde carrière zou me niet verbazen, maar om nou te zeggen dat hij nooit meer op niveau is gekomen...