Nieuwe eerste racefiets kopen, dilemma.
-
- Forum-lid
Ik begrijp dat je in de buurt van Gouda woont, kijk ook eens bij Slingerland in Haastrecht of mijn favoriet, Van der Velden in Lekkerkerk.
-
- Forum-lid
Ah, mooi. Slingerland levert heel veel merken dus het gevaar dat hij uit een bescheiden collectie verkoopt is niet groot.
Gewoon de Defy Black Limited 2010
Wilde aanvankelijk een duurdere fiets, maar kon deze aanbieding niet weigeren....naast het feit dat de prijs extreem goed was, sprak de mat-zwarte kleur me enorm aan. De looks van de fiets vind ik top, maar dat is smaak. Het was het hele plaatje.
Wilde aanvankelijk een duurdere fiets, maar kon deze aanbieding niet weigeren....naast het feit dat de prijs extreem goed was, sprak de mat-zwarte kleur me enorm aan. De looks van de fiets vind ik top, maar dat is smaak. Het was het hele plaatje.
Still the same....maar dan 60 kilo lichter! And it feels great!! / rides a Stevens Aspin Ultegra
Toch weer een nieuw dilemma tegen gekomen.
Ik heb nu de keuze uit de volgende fietsen.
Bij fietsenwinkel A staan deze fietsen:
- Cube Axial WLS Comp
- Cannondale Synapse
- Cannondale CAAD8
Bij deze winkel kan je helemaal opgemeten worden, hiermee wordt je fiets helemaal ingesteld (ook met een beetje eigen gevoel)
Bij fietsenwinkel B staan deze fietsen:
- Bianchi Via Nirone 7
- Ridley EOS
Bij deze winkel wordt alleen je binnenbeenlengte gemeten. De jongen die dat doet sleutelt ook aan de fietsen van het team Leontien.nl Hij doet dit helemaal op gevoel verder instellen.
Alle vier de fietsen kosten 999 per stuk. De fietsen bij winkel A zijn damesframes.
Iemand nog tips of ideeen?
Alvast bedankt
Ik heb nu de keuze uit de volgende fietsen.
Bij fietsenwinkel A staan deze fietsen:
- Cube Axial WLS Comp
- Cannondale Synapse
- Cannondale CAAD8
Bij deze winkel kan je helemaal opgemeten worden, hiermee wordt je fiets helemaal ingesteld (ook met een beetje eigen gevoel)
Bij fietsenwinkel B staan deze fietsen:
- Bianchi Via Nirone 7
- Ridley EOS
Bij deze winkel wordt alleen je binnenbeenlengte gemeten. De jongen die dat doet sleutelt ook aan de fietsen van het team Leontien.nl Hij doet dit helemaal op gevoel verder instellen.
Alle vier de fietsen kosten 999 per stuk. De fietsen bij winkel A zijn damesframes.
Iemand nog tips of ideeen?
Alvast bedankt