Vind het kleurschema zeker nog bij de tijd!
foto van je fiets
Je hebt er al een kleurtje in. Daarmee is hij al fraaier dan het gros van de(zwarte plastic ultratec) fietsen.
Niet zijken maar reiden !
Mijn nieuwe Canyon Aeroad CF SLX, maatje 2XL.
Uitgeleverd met Shimano R8070, meteen (nou ja, na 2 weken wachten op de onderdelen) vervangen door R8170.
Behalve cranks, die zijn DA9000 in 180mm.
Meteen achterste rotor vervangen door 140mm variant.
Helaas moest de winterfiets hierdoor wel de deur uit (max 3 racefietsen in huis)
Uitgeleverd met Shimano R8070, meteen (nou ja, na 2 weken wachten op de onderdelen) vervangen door R8170.
Behalve cranks, die zijn DA9000 in 180mm.
Meteen achterste rotor vervangen door 140mm variant.
Helaas moest de winterfiets hierdoor wel de deur uit (max 3 racefietsen in huis)
Canyon's in 2XL: Aeroad CF SLX '24, Ultimate CF SL '18, AL SLX '18 & Grail2 CF SL '24
- thestudent
- Forum-lid HC
Fiets even hoog als het hek
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Maakt het makkelijker om op te stappen, zo'n hek bedoel ik dan he
Canyon's in 2XL: Aeroad CF SLX '24, Ultimate CF SL '18, AL SLX '18 & Grail2 CF SL '24
#justanothercommute
Lekker man, commuten op de fiets, zo te zien is dit op de hoge blekker of niet? Vorige week was ik nog een midweekje in de regio, blijkbaar had ik jou om route advies kunnen vragen, zelf kwam ik op deze twee:
https://www.strava.com/activities/7079576094
https://www.strava.com/activities/7090741490
De Hoge Blekker inderdaad, de hoogste duin van de Vlaamse kust. Ik varieer m'n route wat in de mooie tijd van het jaar en als ik er langs rij, rij ik hem even op . Een paar honderd meter aan ca. 5%.
Die twee rondjes lijken me wel fijn. Ik had misschien nog het advies gegeven even Frankrijk binnen te rijden. Ik vind het daar nog net leuker fietsen. Betere wegen, iets meer respect van chauffeurs ook. Dichtbij ook enkele bergjes om toch wat hoogtemeters te kunnen maken.
Ik woon in Lo, dus op dat tweede rondje ben je dichtbij gepasseerd
Die twee rondjes lijken me wel fijn. Ik had misschien nog het advies gegeven even Frankrijk binnen te rijden. Ik vind het daar nog net leuker fietsen. Betere wegen, iets meer respect van chauffeurs ook. Dichtbij ook enkele bergjes om toch wat hoogtemeters te kunnen maken.
Ik woon in Lo, dus op dat tweede rondje ben je dichtbij gepasseerd