Goedemiddag allemaal!
Tijdje geleden alweer dat ik op dit forum ben geweest, maar leuk om weer eens rond te neuzen:) In het verleden ben ik altijd onder de indruk geweest van de snelheid en accuraatheid van antwoorden hier, dus ik vroeg me af of iemand me kan vertellen of de Beneluxtunnel buis C nog 'gewoon' voor fietsers open is (ik kan me herinneren daar een aantal jaar geleden door gegaan te zijn, reed wel lekker), en of dat morgen ook zo is (ivm de werkzaamheden).
Dit rondje staat op de planning overigens. Als er nog andere tips zijn voor betere routes hoor ik het graag:)
Groeten,
Ruud
Beneluxtunnel
Fiets er dagelijks doorheen. Gisterenavond kon het nog zonder probleem. Maar als hij afgesloten zou zijn vandaag, dan kan je toch gewoon de fietstunnel nemen?
Cube Litening Aero C:68X SLT
Trek Emonda SL5
Rose Backroad GRX RX620
Cube Agree C:62 (Taxc Fiets)
Trek Emonda SL5
Rose Backroad GRX RX620
Cube Agree C:62 (Taxc Fiets)
Op basis hiervan toch maar rondje Ringvaart gedaan, wat ook een mooi rondje is. Had even geen zin in omleidingen (op voor mij relatief onbekend terrein).
Thanks allemaal in ieder geval!
"It never gets easier, you just go faster." ~ Greg LeMond
-
- Forum-lid
Officiële fietsbuis (F, met lift/roltrap) en ook buis C (de scooterbuis) is gewoon open. Berichten van Orlok zijn recentelijk meer dan eens ongefundeerd en kun je met korreltje zout nemen. Binnenkort dus nog maar eens een bezoekje brengen daar, RMB