Focus Culebro 2010
Goedemiddag mensen!
Na een eerdere topic was ik redelijk overtuigd van de aanschaf van een nieuwe racefiets. Was inderdaad... Door een aantal factoren ben ik weer erg gaan twijfelen en heb ik besloten om nog even verder te kijken. Nu heb ik bij een zeer goede FM een Focus Culebro op het oog.
Echter kan ik hier nog niets over vinden op het www. Wie kan mij wat meer vertellen over deze fiets?
Ik weet dat focus een goede prijs / kwaliteit verhouding heeft, maar over deze uitvoering zijn geen verdere gegevens bekend. En dat is wel handig voor de onderhandeling...
Alvast bedankt!
Na een eerdere topic was ik redelijk overtuigd van de aanschaf van een nieuwe racefiets. Was inderdaad... Door een aantal factoren ben ik weer erg gaan twijfelen en heb ik besloten om nog even verder te kijken. Nu heb ik bij een zeer goede FM een Focus Culebro op het oog.
Echter kan ik hier nog niets over vinden op het www. Wie kan mij wat meer vertellen over deze fiets?
Ik weet dat focus een goede prijs / kwaliteit verhouding heeft, maar over deze uitvoering zijn geen verdere gegevens bekend. En dat is wel handig voor de onderhandeling...
Alvast bedankt!
De prijs is € 1350 en onderhandelbaar.... Dus ik wil er zeker nog wel wat bij, denk aan pedaaltjes, een computertje of een upgrade wielen... Dat moet nog wel lukken denk ik! Fulcrum 3 wordt lastig.
En afgezien van de kwaliteit van de wielen?
En afgezien van de kwaliteit van de wielen?
De Culebro compact woog vorig jaar 8,75 kg... zie: http://www.fiets.nl/koopgids.asp?id=3576
Prijs is zeker interessant en wbt de crank, geen idee hoe de kwaliteit tot het merk verhoudt. Maar alles kan natuurlijk aangepast worden. Voorlopig neem ik denk ik genoegen met een upgrade wielen en een draadloos computertje, dan komt die crank nog wel eens (of niet..)
Prijs is zeker interessant en wbt de crank, geen idee hoe de kwaliteit tot het merk verhoudt. Maar alles kan natuurlijk aangepast worden. Voorlopig neem ik denk ik genoegen met een upgrade wielen en een draadloos computertje, dan komt die crank nog wel eens (of niet..)
Zojuist de fiets in het echt gezien en ik moet zeggen, valt aales behalve tegen!!! Netjes afgewerkt, mooie matte kleur zwart, bovenbuis loopt mooi ovaal, FSA crank staat mooi bij de rest vd fiets... Ik ben meteen gestopt met twijfelen, dit wordt mijn nieuwe fiets!
-
- Forum-lid
wat een lekkere fiets, ik sta echt versteld. In die prijsklasse zelden of nooit een mooiere fiets gezien. kzou zeggen, koop hem snel
-
- Forum-lid
wij willen foto's !!