Garmin 1040
- borgmonster
- Forum-lid
Kijk, dat is anders dan ik verwacht had. Wist niet dat die combi te bestellen was: meekleurende glazen in een sportbril.
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
Onder andere Oakley en Evil-Eye kunnen af-fabriek verschillende brillen leveren met correctie/multifocaal glazen zonder gebruik te maken van zo'n inzet montuur. Even een opticien zoeken die een of beide merken heeft. Heb zelf een meekleurende van Evil-eye met sferische en cilindrische correctie.borgmonster schreef: ↑01 jun 2022 00:17 Kijk, dat is anders dan ik verwacht had. Wist niet dat die combi te bestellen was: meekleurende glazen in een sportbril.
Om het nog een beetje on-topic te maken: als je een met polarisatiefilter in de glazen hebt: check dat het goed gaat icm de fietscomputer waar voor het LCD scherm doorgaans ook een pola filter zit en die elkaar niet blokkeren.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Er is een uitgebreide review van dcrainmaker verschenen.
https://www.dcrainmaker.com/2022/06/gar ... eview.html
https://www.dcrainmaker.com/2022/06/gar ... eview.html
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid
De afdeling marketing.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die bezel..... ![Sad :(](./images/smilies/icon_e_sad.gif)
Wat wel gaaf is, is die hogere resolutie op het verbeterde scherm.... oh, wacht....
![Afbeelding](https://www.futurumshop.nl/img/Products/6042-0897-001-N2206/large/garmin-edge-1040-gps-fietscomputer-4.jpeg)
![Sad :(](./images/smilies/icon_e_sad.gif)
Wat wel gaaf is, is die hogere resolutie op het verbeterde scherm.... oh, wacht....
![Afbeelding](https://www.futurumshop.nl/img/Products/6042-0897-001-N2206/large/garmin-edge-1040-gps-fietscomputer-4.jpeg)
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Inderdaad heel modern een scherm van gelijke grootte in een grotere behuizing.
Ik weet niet beter dan dat Oakley geen multifocale glazen aanbiedt met photochromic/meekleurende glazen? Althans, twee jaar geleden nog niet toen ik de mijne kocht. Is het inmiddels wel mogelijk?0475 schreef: ↑01 jun 2022 09:04Onder andere Oakley en Evil-Eye kunnen af-fabriek verschillende brillen leveren met correctie/multifocaal glazen zonder gebruik te maken van zo'n inzet montuur. Even een opticien zoeken die een of beide merken heeft. Heb zelf een meekleurende van Evil-eye met sferische en cilindrische correctie.borgmonster schreef: ↑01 jun 2022 00:17 Kijk, dat is anders dan ik verwacht had. Wist niet dat die combi te bestellen was: meekleurende glazen in een sportbril.
Om het nog een beetje on-topic te maken: als je een met polarisatiefilter in de glazen hebt: check dat het goed gaat icm de fietscomputer waar voor het LCD scherm doorgaans ook een pola filter zit en die elkaar niet blokkeren.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Misschien verder doen in een beter gepast topic.
Want nu begint het wel heel erg dit topic te vervuilen.
search.php?keywords=Sterkte&terms=all&a ... ubmit=Zoek
Nothing to defend
Nothing to defend
- borgmonster
- Forum-lid
Klopt allebei. Heb ‘m vandaag gekocht. “Was de eerste”, werd me verteld.
Nu snel tijd vinden om ‘m uit te proberen zodra de juiste mount voor m’n Canyon binnen is.
![Vind ik leuk :like:](./images/smilies/thumbupleft.gif)
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Toch altijd een beetje spannend.borgmonster schreef: ↑11 jun 2022 23:40 ......
Klopt allebei. Heb ‘m vandaag gekocht. “Was de eerste”, werd me verteld.
Nu snel tijd vinden om ‘m uit te proberen zodra de juiste mount voor m’n Canyon binnen is.![]()
Ik was met de Edge 800 ook bij de eersten en dan ben je toch een beetje "tester".
Nothing to defend
Nothing to defend