Wielerseizoen 2022
Weet niet of ik nu al een topic TdF 2024 moet openen of niet, maar er gaan geruchten dat de TdF in 2024 niet in Parijs zal finishen. Reden hiervoor zou zijn dat de finish van de TdF vlak voor de opening van de OS is, https://www.wielerflits.nl/nieuws/tour- ... in-parijs/ en https://www.telegraaf.nl/sport/18888109 ... ar-in-nice
Time is on my site.
-
- Forum-lid HC
Dat hoop ik en denk ik ook. Zie niet dat ze gekke dingen met VA gaan doen.martijnnnn schreef: ↑07 jun 2022 21:51 Zal het niet ‘bewust’ zijn met het oog op groen? Ik vond hem vanaf Parijs-Nice bijvoorbeeld erg scherp staan en daar ging de sprint juist niet super.
Wordt een lastige tour voor Jumbo denk ik en een etappe overwinning is dan welkom.
Het is misschien maar een 'marginal gain' (en je kunt argumenteren dat iedere ploeg dat kan doen), maar toch vind ik dit een vorm van bedrog. Waarom maakt de UCI hier geen korte metten mee? Ze kunnen bijvoorbeeld een minimum afstand tussen renner en wagen opleggen, of bepalen dat er maar één extra fiets mee op het dak mag.
Het lijkt mij stug dat je met een auto vol met fietsen op het dak op een afstand van zo'n 10 mtr. achter de tijdrijder aan rijdend die tijdrijder een tijdwinst oplevert van 3,9 seconden op een afstand van 50 km. Vlgns mij is dat uit hun duim gezogen en ben benieuwd waarop dit vanuit de aerodynamica zou zijn gebaseerd.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Toch klopt het, spijtig genoeg...Orlok schreef: ↑08 jun 2022 16:20Het lijkt mij stug dat je met een auto vol met fietsen op het dak op een afstand van zo'n 10 mtr. achter de tijdrijder aan rijdend die tijdrijder een tijdwinst oplevert van 3,9 seconden op een afstand van 50 km. Vlgns mij is dat uit hun duim gezogen en ben benieuwd waarop dit vanuit de aerodynamica zou zijn gebaseerd.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220308_97309828
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ik ook hoor! echt een waardeloze beeldregie. Gisteren ook al. Mag hopen dat dit niet hetzelfde team is al bij de komende Tour...
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
- Enzzo
- Forum-lid HC
Das allemaal tot in detail uitgezocht op de TU Eindhoven. Zoek maar eens op Bert BlockenOrlok schreef: ↑08 jun 2022 16:20Het lijkt mij stug dat je met een auto vol met fietsen op het dak op een afstand van zo'n 10 mtr. achter de tijdrijder aan rijdend die tijdrijder een tijdwinst oplevert van 3,9 seconden op een afstand van 50 km. Vlgns mij is dat uit hun duim gezogen en ben benieuwd waarop dit vanuit de aerodynamica zou zijn gebaseerd.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
- thestudent
- Forum-lid HC
Het zit van aert niet mee. 2.3sec
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
-
- Forum-lid
Ruim 2 sec te langzaam.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Ik luisterde meer dan dat ik keek, dus kon me er niet zo over opwinden. Hoop idd ook dat ze het voor de TdF beter voor elkaar hebben (misschien gebruikt de regie dit ook als voorbereidingswedstrijd )
Time is on my site.