Cube
-
- Forum-lid
weet iemand hoe ik de term "vrije beenruimte" moet interpreteren in de geometrie tabel op de cube site?
Hoi medeforum leden.
Ik ben sinds februari in het bezit van een cube agree pro 2022. Een prachtige fiets maar ik heb helaas een probleem dat mijn zadel zakt als ik over hobbels rijd. Ik heb de pen met een momentsleutel vast gezet en ook carbon pasta gebruikt om te klemmen. Dit werkt niet. Het lijkt alsof de zadelpen niet goed in het frame past. Er zit hier te veel ruimte in mijn ogen waardoor deze niet goed klemt (zie foto). Er is inmiddels een garantieclaim ingediend bij Cube en het zal opgelost worden.
Ik vraag me alleen af of ik de enige ben met dit probleem. Zijn er meer mensen met een cube agree 2022 waarbij dit niet goed gaat? Hoor graag jullie ervaringen en mening over de bijgevoegde foto.
Ik ben sinds februari in het bezit van een cube agree pro 2022. Een prachtige fiets maar ik heb helaas een probleem dat mijn zadel zakt als ik over hobbels rijd. Ik heb de pen met een momentsleutel vast gezet en ook carbon pasta gebruikt om te klemmen. Dit werkt niet. Het lijkt alsof de zadelpen niet goed in het frame past. Er zit hier te veel ruimte in mijn ogen waardoor deze niet goed klemt (zie foto). Er is inmiddels een garantieclaim ingediend bij Cube en het zal opgelost worden.
Ik vraag me alleen af of ik de enige ben met dit probleem. Zijn er meer mensen met een cube agree 2022 waarbij dit niet goed gaat? Hoor graag jullie ervaringen en mening over de bijgevoegde foto.
-
- Forum-lid
- Contact
Worden er de laatste weken uberhaupt nog Cube's afgeleverd? "Binnenkort" opent Cube-store Zuid Limburg haar deuren. Benieuwd waarmee zij de shop gaan vullen.
haarspeldbochten zijn mijn specialiteit...nu die stukken en ervoor en daarna nog
-
- Forum-lid
Ik heb ook een nieuwe Cube Agree C:62, heb hem op 29 april besteld en hij werd 5 dagen later door DHL bezorgd. Ik heb ook geen last van een zakkende zadelpen gelukkig. Over ander halve week nog een bike-fit zodat de fiets even goed afgesteld kan worden. Het kan dus wel.
https://ibb.co/TPnsmwm
https://ibb.co/TPnsmwm