[/quote]
Zelfde soort kraak bij mij was freehub lager.
[/quote]
Ik ben niet technisch genoeg op dit vlak om te weten wat een freehub lager is.
Kogel(tjes) in achteras kapot?
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Ik heb wel een spaak die wat los zit en als ik die beweeg hoor je ook tik. Maar een spaak heb ik nog nooit vastgezet.
Dan heb je best kans dat het je spaken zijn die tikken. Maar als ik jouw was zou ik dat wiel naar een wielbouwer brengen om de spaakspanning te laten controleren cq. corrigeren. Een fietsenmaker kan ook maar die zal waarschijnlijk hetzelfde doen als wat ik jouw adviseer tenzij hij zelf verstand heeft van 'spaken'.!
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
-
- Forum-lid
Onze fietsenmaker is niet meer wat het geweest is sinds de zaak is overgenomen door een landelijke fietsvoordeelketen.Orlok schreef: ↑12 jun 2022 16:10 Dan heb je best kans dat het je spaken zijn die tikken. Maar als ik jouw was zou ik dat wiel naar een wielbouwer brengen om de spaakspanning te laten controleren cq. corrigeren. Een fietsenmaker kan ook maar die zal waarschijnlijk hetzelfde doen als wat ik jouw adviseer tenzij hij zelf verstand heeft van 'spaken'.!
Maar waar vind ik een wielbouwer??