Tweede fiets, zelf opbouwen (Klaar! Foto's geplaats!)
Het is dan eindelijk zover, alle onderdelen zijn binnen en er kan gebouwd gaan worden! Het volgende gaat uiteindelijk een fiets opleveren...
- Poyson Cyanit frame
- Campagnolo Athena groep
- Campagnolo Vento's
- 3T Pro stuurpen
- 3T Pro stuur
- 3T Team zadelpen
- Selle Italia SLR XP
- Speedplay Zero pedalen
Ben zelf ook wel benieuwd naar het resultaat, maar ik moet eerst nog ergens een Campagnolo 11-speed kettingpons scoren.
- Poyson Cyanit frame
- Campagnolo Athena groep
- Campagnolo Vento's
- 3T Pro stuurpen
- 3T Pro stuur
- 3T Team zadelpen
- Selle Italia SLR XP
- Speedplay Zero pedalen
Ben zelf ook wel benieuwd naar het resultaat, maar ik moet eerst nog ergens een Campagnolo 11-speed kettingpons scoren.
Zo, fiets staat in elkaar, met dank aan Japie Carbon! Vanavond nog even langs Andromeda om de zadelpen op te halen (die stond nog in backorder) en de ketting erom te leggen en dan kan er geknald worden met de Poison. Zal vanavond ook foto's nemen, want daar draait het hier natuurlijk uiteindelijk om
Heel erg mooi geworden, wel gek dat je zadelpen en zadel waarschijnlijk al duurder zijn dan de frameset maar als totaal erg fraai. Heb je de totaalprijs nog onder de €1000 kunnen houden? Ben erg benieuwd naar je ervaring met dit frame, veel plezier ermee!
Wat betreft die verhoudingen heb je gelijk! In eerste instantie wilde ik een 3T-pen uit de Pro-serie, maar die zijn nog steeds niet leverbaar. Toen had ik het stuur en de stuurpen al en aangezien ik van eenheid houd, toch maar een 3T team-pen genomen. Het zadel had ik vrij goedkoop uit Duitsland en heb ik gekozen omdat ik op mijn andere fiets ook een SLR-XP heb.
De prijs is inderdaad boven de 1000 euro uitgekomen, vooral omdat ik toch voor een complete Athena-groep ben gegaan.
Zaterdag eerste ritje gemaakt en de fiets voelt strak en prettig aan! Wel stukkie harder dan wat ik gewend ben, maar niet te erg.
De prijs is inderdaad boven de 1000 euro uitgekomen, vooral omdat ik toch voor een complete Athena-groep ben gegaan.
Zaterdag eerste ritje gemaakt en de fiets voelt strak en prettig aan! Wel stukkie harder dan wat ik gewend ben, maar niet te erg.