Niet voor mij bedoeld, maar toch bedankt!
Wel of niet elektronisch schakelen?
Dat klopt, het blijven bijzonder dingen en zal mij nooit vervelen. Maar wil geen spijt krijgen dat ik niet op het hoogtepunt van mijn fietshobby op het voor mij het mooiste en best bereikbare en materiaal heb gefietst.synapse schreef: ↑13 jun 2022 19:54Geloof mij, ook ná je vijftigste kan je nog tientallen jaren heerlijk fietsen.senior schreef: ↑10 jun 2022 23:11Je hebt hier toch niet over jezelf mag ik hopen?1094 schreef: ↑10 jun 2022 22:42 Voor mij was het ook niet echt iets waar ik echt een mening over had toen ik mn huidige fiets kocht. Ik had geld te besteden en wilde een top fiets omdat dit waarschijnlijk de laatste fiets wordt die ik koop waar ik (voor mezelf) bijzondere prestaties op ga leveren (uitgaande van een kevensduur van ca 10 jaar).
Gewoon je ambities was bijstellen
- Enzzo
- Forum-lid HC
Alleen al die chips die nodig zijn voor electronisch schakelen zal de prijs flink opdrijven de komende tijd...
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Lijkt wel of je een vrouw bent die ook niet wil weten hoe oud ze is, maar je hoopt dus op je fiets hoogtepunt, wat dat ook mag zijn zo goed mogelijke gelijk materiaal te hebben? En wat nu als je pas over drie jaar op die top bent? Dat weet je natuurlijk pas achteraf, maar dan kan het zo maar zijn dat je weer iets nieuws moet kopen. Je weet nooit welke verbeteringen er aan komen.
Maar veel succes met je fiets.
Maar veel succes met je fiets.
Ja sorry hoor, jullie blijven er over doorgaan, er staat duidelijk dat ik verwacht dat ik pas over een jaar of 10 een nieuwe fiets ga kopen. Ik verwacht hoop ook ergens in die 10 jaar mn beste conditieniveau te behalen. Daarom heb ik gekozen niet te bezuinigen op dingen die je misschien niet nodig hebt. Als ik zelf als een trein ga dan wil ik ook dat mn fiets als een trein gaat, er mooi uit ziet en er coole snufjes aan zitten.
Misschien vind ik dat over 10 jaar niet belangrijk meer maar nu dus wel.
Misschien vind ik dat over 10 jaar niet belangrijk meer maar nu dus wel.