Canyon
Al een draadje gestart in te koop gevraagd, maar ook hier maar even een balletje opgooien..
Mijn zadel blijkt gebroken te zijn.. En fizik arione R5. Heeft iemand deze misschien van z'n canyon afgehaald en ligt nu onder het stof in de schuur?
Ik vervang hem graag voor dezelfde, zo midden in het fietsseizoen..
Mijn zadel blijkt gebroken te zijn.. En fizik arione R5. Heeft iemand deze misschien van z'n canyon afgehaald en ligt nu onder het stof in de schuur?
De nieuwe Ultimate, gespot tijdens de Dauphiné:
https://www.cyclingnews.com/news/exclus ... -dauphine/
https://www.cyclingnews.com/news/exclus ... -dauphine/
- daniel1975
- Forum-lid HC
Benieuwd naar een goede totaalfoto en de geometrie. Ziet er best fraai uit.
Less is bore
Heb ik toevallig ook gehad vorige maand. Als je zo eens opzoekt zijn er wel meer mensen die dit hebben.Critic schreef: ↑12 jun 2022 20:21 Al een draadje gestart in te koop gevraagd, maar ook hier maar even een balletje opgooien..
Zijn wel makkelijk 2dehands te vinden voor niet veel geld. Ik had er gelukkig nog zo 1 liggen.
ik heb er 2 liggenCritic schreef: ↑12 jun 2022 20:21 Al een draadje gestart in te koop gevraagd, maar ook hier maar even een balletje opgooien..
- Desertstorm
- Forum-lid
Ook de aansluiting van de bovenbuis en de staande buis lijkt wat lomper/dikker te zijn dan bij de huidige ultimate.
En de voorvork idd.
"Van wat aanrotzooien leer je vaak het meest."
Daar dacht ik ook gelijk aan. Nog even wat langer gekeken. Het frame is best wat grover / dikker geworden. Zeker de achterste driehoek, maar vooral de voorvork. Ben wel benieuwd naar gewicht. Ik vind de huidige Ultimate nog zo gek niet...
Ik pak ze wel weer in de afdaling ![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Vandaag eindelijk m'n nieuwe Aeroad mogen ontvangen ter vervanging van mijn vorige Aeroad die gesneuveld is bij een aanrijding. Heb ruim een maand zonder fiets gezeten en het is prachtig weer dus ben direct begonnen met het in elkaar zetten om morgen weer een paar kilometers te maken.
Tijdens het monteren constateerde ik een schade op de DT Swiss velg. De beschadiging vind ik te lelijk om te negeren maar ben nu bang dat Canyon gaat vragen of ik het wiel eerst ter inspectie naar Duitsland wil retourneren. Dan gaat het eerste ritje nog langer duren....
Heeft iemand hier toevallig een soortgelijke ervaring gehad? Het wiel is prima om tijdelijk mee te rijden.
Tijdens het monteren constateerde ik een schade op de DT Swiss velg. De beschadiging vind ik te lelijk om te negeren maar ben nu bang dat Canyon gaat vragen of ik het wiel eerst ter inspectie naar Duitsland wil retourneren. Dan gaat het eerste ritje nog langer duren....
![Crying or Very Sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Heeft iemand hier toevallig een soortgelijke ervaring gehad? Het wiel is prima om tijdelijk mee te rijden.