Wielrenners in de Media (Geenstijl)
Je noemt na dorpsfeesten,maar dat is hier bij mijn in Frankrijk helemaal niet nodig. Ze smijten het gewoon neer, feest of geen feest en de gemeenten ruimen hier nagenoeg niets op. Terwijl het hele gebied hier flink afhankelijk is van de fietsers.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Het ene land is het andere niet.
Ondertussen in Engeland
Ondertussen in Engeland
.........., 52, of Ashby St Ledger, was recorded on a helmet camera, pleaded guilty to careless driving - received five points, fined £1,008 and ordered to pay £100 in costs and a £101 victim surcharge.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Je zou toch zeggen dat je met zo'n auto wel een stukje berm kunt meepakken.
Maar als je hier al zo van schrikt, moet je inderdaad niet in Nederland komen fietsen. Ik zeg: boete kwijtschelden en die mevrouw een zijwieltjesverplichting geven.
Maar als je hier al zo van schrikt, moet je inderdaad niet in Nederland komen fietsen. Ik zeg: boete kwijtschelden en die mevrouw een zijwieltjesverplichting geven.
Campagnolo Ultra Dork
- thestudent
- Forum-lid HC
Haha dat is echt redelijk treurig dat je met dit filmpje dus achteraf nog de politie gaat opzoeken. Op zulke manieren wordt je toch dagelijks gepasseerd in Nederland. En dan is het perspectief qua afstand ook nog lastig in te schatten op een dergelijke camera. De snelheid had wat verder omlaag gekund van de auto en ja hij had de berm in kunnen gaan. Als je hiervan van je fiets valt, moet je toch echt nog even wat oefenen.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Misschien ging ze daarom wel op een klein weggetje fietsen. Ik begrijp deze manier van reageren dus echt niet.
De bestuurder heeft geen excuus dat hij ze niet had gezien. Ik rijd ook graag in fel roze, voor mijn eigen veiligheid.
Ik hoop voor jouw veiligheid dat je beter stuurt / fiets / inschat / dan deze fietser…
En er is niets mis met mooi (!) roze.
Ps
Ik heb het bijbehorende verhaaltje er maar bij gelezen,
Het blijkt een vrouw te zijn ( misschien voel je daardoor aangesproken)
Er staat nergens dat de bestuurder hun niet heeft gezien..
Laatst gewijzigd door mao op 16 jun 2022 11:20, 2 keer totaal gewijzigd.
Nu ken ik de regels in Engeland ook niet, maar ik vind eerlijk gezegd ook niet dat de automobilist echt iets verkeerds doet.
Heb ook niet de indruk dat hij hard rijdt.
De fietser in het roze dondert uiteindelijk vooral om, omdat degene voor haar stopt
Heb ook niet de indruk dat hij hard rijdt.
De fietser in het roze dondert uiteindelijk vooral om, omdat degene voor haar stopt
Lcsmet schreef: ↑16 jun 2022 09:00 Het ene land is het andere niet.
Ondertussen in Engeland
Dit is dagelijkse kost op mijn schitterende woon-werk route over de smalle polder weggetjes in het groene hart. De beste roze mevrouw kan maar beter niet naar Nederland komen.
De klassieke niet-op-tijd-uitklik-buiteling. Erg krom om iemand een schadevergoeding te laten betalen omdat iemand haar voertuig onvoldoende beheerst.
De boete is natuurlijk afhankelijk van de wetgeving aldaar.
Campagnolo Ultra Dork