Actuele situatie frankrijk
- Enzzo
- Forum-lid HC
Hier in het noord-oosten ook! vandaag 32, zaterdag 37 graden (voelt als 41 volgens de weer app )
heerlijk!!!
heerlijk!!!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
2 keer geprikt
Op basis van eigen risico (klein risico, maar wel goed ziekmakend), in combinatie met de verspreiding en druk op de zorg.
Die booster kwam voor mij zo laat, dat de heersende variant een klein risico was op ook nog eens een erg mild verloop (risico is niet 0, zeker niet...), en de druk in de ziekenhuizen sterk afnam.
Daar ze die boosters ook nog niet aangepast (konden) hebben aan 1 van de toen nieuwere varianten, dus de effectiviteit beperkt was. Was ook die booster voor mij alleen relevant om niet in quarantaine te moeten bij een besmetting van 1 van mijn kinderen. Dat risico heb ik genomen om die booster niet te halen.
Ik heb wel altijd gezegd dat ik met niet teveel wil laten beperken. Dus als alle landen nog strenge inreisregels hebben, en die 3e prik nodig gaat zijn om te kunnen reizen, dan moet het maar tegen de tijd dat ik een concreet plan heb waarbij het nodig is. Maar nog altijd, in mijn ogen, als administratief verplichting. Dus dan overdenk ik wel 2x of ik die reis zo nodig op dat moment wil maken.
Maar momenteel zijn die regels voor de landen waar ik eventueel naar toe ga er niet of nauwelijks, dus het is ok
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Of er uiteindelijk nou wel of niet een 4de prik ronde komt (en of je hem laat zetten of niet omdat je er moreel op tegen bent/tegen de reden bent waarom het zou moeten), de prikken kunnen verder geen kwaad (ondanks dat er wel wat mensen zijn die je dat heel graag willen laten geloven).
Als ik naar mezelf kijk, ik ben ook geen voorstander van puur een prik halen omdat je anders niet op vakantie kunt bv. Aan de andere kant als ik ergens graag heen wil en dat zou alleen met een 4de prik kunnen zal ik hem denk ik toch laten zetten.
Gelukkig is dat deze zomer in elk geval niet aan de orde.
Als ik naar mezelf kijk, ik ben ook geen voorstander van puur een prik halen omdat je anders niet op vakantie kunt bv. Aan de andere kant als ik ergens graag heen wil en dat zou alleen met een 4de prik kunnen zal ik hem denk ik toch laten zetten.
Gelukkig is dat deze zomer in elk geval niet aan de orde.
Dat is nou precies waar het altijd om draait, haal je nu een prik om niet ziek te worden of om op vakantie te kunnen gaan.?
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
- daniel1975
- Forum-lid HC
In het begin vooral om de kans te verkleinen dat ik er erg ziek van zou worden. Maar nu met de laatste variant die toch veeeel milder is zou het dan vooral zijn om op vakantie te gaan (mits nodig). En daar vind ik principieel iets van. Maar als de keuze er echt zou komen weet ik niet of mijn reislust of principes het winnen.
Gelukkig is dat nu totaal geen issue. En als bij de omikron blijft (of soortgelijke varianten), dan verwacht ik sowieso geen 4de prikronde gezien de mildheid. Of er moet een hernieuwd vaccin komen die juist goed werkt tegen de nieuwste variant.
Gelukkig is dat nu totaal geen issue. En als bij de omikron blijft (of soortgelijke varianten), dan verwacht ik sowieso geen 4de prikronde gezien de mildheid. Of er moet een hernieuwd vaccin komen die juist goed werkt tegen de nieuwste variant.
Dat bedoel ik nou, voor wat mij betreft stem ik op die partij die er voor zorgt dat vaccinatie tegen covid-19 om op vakantie naar het buitenland te gaan ten laste laat komen van die vakantiegangers en dus niet van de traditionele zorgkosten.!
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Waarom is dat niet sociaal? Als je wilt laten vaccineren om met vakantie te kunnen, dan kan dat toch ook wel bij de vakantie-uitgaven. Moeten mensen die "netjes" in eigen land blijven, ook omdat ze misschien geen vakantie naar het buitenland kunnen betalen, wel meebetalen aan jouw vakantie?
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ik heb op 8 mei een hartaanval gedaan door een bloedklonter.
Op de spoedafdeling werd er gezegd dat er het laatste jaar significant meer mensen een hartaanval door een bloedklonter doen.
Heeft dat te maken met de hoge vaccinatiegraad, de oorlog in Oekraine, de opwarming van de aarde of hebben we gewoon pech?
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend